فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۴۴)

هم اندیشی مشتریان سایپا در دومین نشست مدیریت تجربه مشتریان (CEM)

عصر خودرو- رئیس مرکز ارتباط با مشتریان سایپا گفت: تعهد گروه خودرو سازی سایپا در ارائه خدمات منسجم و اثربخش به مشتریان خود، باعث شده است حضور مشتری مدارانه این گروه در نمایشگاه مشهد کاملا مشهود باشد.

هم اندیشی مشتریان سایپا در دومین نشست مدیریت تجربه مشتریان (CEM)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز،عباس صفری با بیان این مطلب گفت : ایجاد امکان ارتباط  مستقیم با مشتریان در ورودی سالن اختصاصی گروه سایپا و همچنین برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان(CEM) نشان از تعهد این گروه نسبت به مشتریان خود دارد.

    وی افزود: رضایت مشتریان به عنوان اصلی ترین سیاست گروه خودرو سازی سایپا در سالیان اخیر بوده است و این گروه بر آن است تا با استفاده از توان تخصصی کارکنان خود و استفاده از آخرین نتایج و تحقیقات علمی روز دنیا نسبت ایجا یک سازمان پیشرو در حوزه مشتری گام بردارد.

    صفری تصریح کرد: پروژه مدیریت تجربه مشتریان(CEM) این فرصت را برای گروه خودرو سازی سایپا فراهم می آورد تا ضمن ایجاد یک ارتباط دوسویه و مستقیم با مشتریان گروه ، نسبت به اخذ نظرات ، پیشنهادات و انتقادات آنان در تمامی حوزه های مرتبط با فرایند تولید تا فروش محصول اقدام نماید.

    وی گفت: در این روش مشتری دریک فضای کاملا دوستانه، نظرات خود را در خصوص مواردی که در فرایند انتخاب، خرید، کیفیت و استفاده از خدمات پس از فروش محصول تجربه کرده است را بیان می دارد. در واقع این نظرات به عنوان غنی ترین بانک اطلاعاتی هر سازمانی در تعریف پروژه های بهبود و توسعه بشمار می رود و مطمئنا با تحلیل و جمع بندی نظرات مشتریان در این پروژه ، گروه خودرو سازی سایپا، گامی اساسی در راستای ارائه خدمات و محصولات منطبق با نیاز های مشتریان برخواهد داشت.

    گفتنی است ، اجرای پروژه مدیریت تجربه مشتریان(CEM) در محیط نمایشگاهی برای اولین بار در صنعت خودرو کشور توسط گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه شیراز اجراشده است. شایان ذکر است کارگاه مدیریت تجربه مشتریان به صورت روزانه درنمایشگاه بین المللی خودرو مشهد نیز در حال انجام می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو