فونیکسریمکسبهتام

گزارش تصویری از افتتاحیه نمایندگی شماره ۲۱ پرشیاخودرو در لواسان

عصر خودرو - در ساعات پایانی روز ۱۸ام مرداد سال ۹۶، پرشیاخودرو نمایندگی شماره ۲۱ در منطقه لواسان را در فاصله ۱۵ کیلومتری از نمایدگی آجودانیه به بهره برداری رساند.

گزارش تصویری از افتتاحیه نمایندگی شماره ۲۱ پرشیاخودرو در لواسان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این مراسم  با حضور مدیران پرشیا خودرو، اصحاب رسانه و مهمانان ویژه به مجری گری علی ضیا و با اجرای زنده موسیقی برگزار شد. شعبه شماره 21 قرار است در منطقه لواسان به عنوان نمایده فروش خودرو و Accessory خودروهای BMW فعالیت کند.
مراسم با بریده شدن ربان قرمز به دست یکی از مدیران ارشد پرشیاخودرو آغاز شد و با سخنرانی و قرعه کشی به پایان رسید. اجرای زنده موسیقی در محیط نمایدگی هم فضای شاد و مفرحی را به وجود آورده بود.
پرشیاخودرو در تلاش است تا به منظور ارائه بهتر خدمات به مشتریانش، تعداد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود را در تمامی کشور افزایش دهد، به همین منظور شعبه لواسان را با توجه به این که در وجود نمایندگی منطقه آجودانیه که از نظر مسافت حدود 15 کیلومتر با هم فاصله داردند، افتتاح کرد تا در راستای خدمات رسانی به مشتریان قدم جدیدی بردارد.
در شورووم شماره 21 خودروهای 730Li(به عنوان یک سدان لوکس خانوادگی)، 530i(به عنوان یک سدان لوکس)، X1 ( به عنوان یک کراس اوور کامپکت شهری)، X4( به عنوان یک کراس اوور اسپرت) و سری2 Active Tourer ( یک خودرو هاچ بک با ترکیبی از مشخصات استیشن) حضور داشتند که به گفته مسئولین نمایندگی به مناسبت افتتاح این شعبه،در شب اجرای برنامه با 2 درصد تخفیف نقدی به فروش می رسند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط