فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۵۷)

فروش ساوانا تا یک ماه دیگر آغاز می شود

عصر خودرو- معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو به استقبال مردم از خودروی ساوانا در نمایشگاه مشهد و مراجعه برای خرید و پیش خرید بازدیدکنندگان اشاره و تصریح کرد: به نظر می رسد که مراحل لازم برای اخذ مجوز شماره گذاری طی ۲۰ روز الی یک ماه آینده طی شود و بتوانیم فروش را آغاز کنیم.

فروش ساوانا تا یک ماه دیگر آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حسین روانبد با اشاره به رونمایی از فوتون ساوانا در اولین روز نمایشگاه خودرو مشهد، اظهار کرد:این خودرو تنها خودروی آفرود و به معنای واقعی شاسی بلند است که قرار است در داخل تولید شود، سایر خودروها فقط قد بلند هستند.
    وی از برنامه ریزی شرکت برای واردات 300 تا هزار دستگاه به صورت CBU خبر داد و گفت:بر اساس اقدامات انجام شده به نظر می رسد مدل وارداتی از مهرماه وارد بازارشود، در این راستا در حال انجام مراحل لا زم برای شماره گذاری هستیم و به زودی اولین خودرو را شماره گذاری می کنیم.
    معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو با اشاره به استقبال از این خودرو در نمایشگاه و مراجعه مردم برای خرید یا پیش خرید، تصریح کرد:تا زمانی که مجوز  شماره گذاری به طور کامل گرفته نشود، اقدام به فروش نمی کنیم، اما به نظر می رسد که مراحل مورد نظر طی 20 روز الی یک ماه آینده طی شود و بتوانیم فروش را آغاز کنیم.
    روانبد همچنین افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در واحد مهندسی، از پایان آذرماه تولید این خودرو را آغاز خواهیم کرد، البته معمولا یک ماه تولید به صورت آزمایشی انجام می شود و پس از رفع ایرادات احتمالی، مدل تولید داخل احتمالا از بهمن ماه وارد بازار خواهد شد.
    وی درباره شبکه نمایندگی های عظیم خودرو نیز اضافه کرد:با توجه به حساسیت هایی که در زمینه خدمات پس از فروش داریم و با توجه به اینکه در ابتدا میزان فروش محدود خواهد بود، سعی می کنیم که این خودرو فقط در چند استان توزیع شود تا امکان خدمات دهی وجود داشته باشد.
    معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو به مذاکره با تعداد دیگری از شرکت های چینی برای تولید خودروهای دیگر اشاره و تصریح کرد:بخشی از ظرفیت تولید در عظیم خودرو به ساوانا اختصاص داده می شود و علاوه بر یک خودروی دیگر فوتون، چند خودروی از برندهای چینی برای تکمیل این ظرفیت تولید به زودی معرفی می شود.

    هیچ مشکلی در خدمات پس از فروش نداریم
    همچنین در بخش دیگری از این گفتگو مدیر خدمات پس از فروش صنایع تولیدی عظیم خودرو اظهار کرد: در بخش خدمات پس از فروش در حال آماده سازی زیرساختهای شبکه ای هستیم به طوری که مشتری بتواند اقدام به پذیرش اینترنتی کرده و پس از ورود خودرو به تعمیرگاه روند انجام کارها را رصد کند.
    علی پناهی در گفت و گو با «خودرو امروز» با بیان اینکه حدود 4 سال است که در حوزه خدمات پس از فروش فعالیت داریم، گفت:ما ابتدا زیرساخت های خدمات پس از فروش را فراهم کردیم و سپس سراغ خودرو رفتیم، چرا که خدمات پس ازفروش و رضایت مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه در مورد ساوانا، در گام اول در پنج الی شش استان نمایندگی ها را شناسایی می کنیم، افزود:سپس به فعال کردن نمایندگی ها از نظر ابزار و تجهیزات کارگاهی تا ابزار مخصوص و آموزش می پردازیم و در این راستا افراد متخصص و تکنیکال را استخدام خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات وی آی پی به مردم ارائه دهیم.
    مدیر خدمات پس از فروش صنایع تولیدی عظیم خودرو تصریح کرد: پیش بینی می شود که این خودرو علاوه بر استان های تعیین شده در سایر شهرها نیز تردد خواهد داشت بنابراین خدمات حمل امدادی و رایگان وی آی پی در نظر گرفتیم به طوری که خودرو در هر نقطه ای از ایران به هر دلیلی دچار مشکل شود یا تکنسین ها در کمترین زمان ممکن حاضر شوند یا خودرو به اولین نمایندگی نزدیک منتقل شود.
    هدایت با بیان اینکه در این راستا به دنبال کاهش زمان توقف خودرو برای تعمیر به کمترین زمان ممکن هستیم، گفت:در بخش خدمات پس از فروش در حال آماده سازی زیرساختهای شبکه ای هستیم به طوری که مشتری بتواند اقدام به پذیرش اینترنتی کرده و پس از ورود خودرو به تعمیرگاه روند انجام کارها را رصد کند.
    وی اظهار کرد:هدف گذاری شده که خودرو حداکثر طی مدت 48 ساعت تعمیر شده و به مشتری تحویل داده شود، علاوه بر این برای خودرو گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر در نظر گرفته شده است که در خودروسازی های داخلی چنین چیزی دیده نمی شود و این میزان گارانتی نشان دهنده میزان اعتماد ما به این خودرو است.
    مدیر خدمات پس از فروش صنایع تولیدی عظیم خودروبه سفارش گذاری تمامی قطعات و اقلام لازم توسط این شرکت اشاره کرد و گفت:اگرچه قرار است این خودرو تولید شود اما برای تعدادی که قرار است تولید شود تمامی قطعات یدکی وارد خواهد شد تا خریداران با مشکلی روبه رو نشوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو