فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۶۴)

تخفیف یک درصدی برای خریدران میتسوبیشی در مشهد

عصر خودرو- رییس بازاریابی آرین موتور پویا از تخفیف یک درصدی مازاد بر تخفیف خرید نقدی و همچنین تخفیف یک درصدی برای خرید اقساطی محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه مشهد خبر داد و گفت:این شرایط تا ٣١ مرداد در دو عاملیت فارسیان و کاظمی ادامه دارد.

تخفیف یک درصدی برای خریدران میتسوبیشی در مشهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امین احمدزاده با بیان اینکه آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، با چهار محصول در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرده است، اظهار کرد:میراژ 2017 یکی از این محصولات است که به نسبت میراژ 2016، تغییر فیس داشته و نرم افزار گیربکس آن نیز تا حدودی تغییر کرده است و توانستیم که مصرف بهتر را در کنار توان خروجی بهتر موتور داشته باشیم.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه برای خودرو میراژ حدود ٤٢ درصد تسهیلات در نظر گرفتیم، گفت:مابقی مبلغ به صورت نقدی یا اقساط ١٢ ماهه بدون کارمزد یا ٢٤ ماهه با کارمزد ١٤ درصد از متقاضیان دریافت می شود.
    رییس بازاریابی آرین موتور پویا به ASX به عنوان محصول دوم میتسوبیشی در نمایشگاه اشاره و اضافه کرد:این خودرو با تغییر ظاهری در نمای جلویی آن مشتریان بیشتری را در مقایسه با سال گذشته جذب کرده است.
    احمدزاده درباره شرایط فروش این خودرو گفت:در طرح فروش این خودرو حدود٤٣ درصد مبلغ به صورت نقدی دریافت می شود و مابقی مبلغ در اقساط ١٢ ماهه بدون کارمزد یا ٢٤ ماهه با کارمزد ١٤ درصد از متقاضیان دریافت می شود.
    احمدزاده لنسر و اوتلندر تیپ ٥، 2017 را دو محصول دیگر میتسوبیشی در نمایشگاه معرفی و اظهار کرد:با توجه به استقبال بالا از اوتلندر شرایط مناسب تری برای فروش آن در نظر گرفته شده به طوری که اقساطی ١٨ ماهه بدون کارمزد عرضه می شود که در بین رقبای این خودرو در خودروهای بالای 200 میلیون تومان موجود، چنین شرایطی بی سابقه است.
    وی به تخفیف ٤ تا ٥درصدی در فروش نقدی این خودروها اشاره و تاکید کرد:مبلغ تخفیف معادل ٤ تا ٨ میلیون تومان است ضمن اینکه همه این خودروها به صورت فوری تحویل داده می شوند که البته طبق ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان تحویل فوری تحویل  کمتر از 30 روز است.
    احمدزاده ادامه داد: برای همه خودروها تحویل 60 روزه نیز برقرار است که در صورت پرداخت ودیعه در  دو  مرحله تحویل خودرو 60 روزه و در پیش پرداخت سه مرحله ای خودرو 120 روزه تحویل داده می شود، در این حالت سود مشارکت ٢١ درصد برای تحویل 60 روزه و ٢٨ درصد برای تحویل 120 روزه در نظر گرفته شده است.
    رییس بازاریابی آرین موتور پویا در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری سه محصول جدید رونمایی می کنیم، تصریح کرد: اوایل پاییز در نظر داریم تا میتسوبیشی اوتلندر PHEV  را رونمایی می کنیم که اکنون پر فروش ترین خودرو PHEV  در دنیاست و از بهترین محصولات میتسوبیشی به شمار می رود.
    وی قیمت این خودرو را در محدوده اوتلندر بنزینی با حدود 10 میلیون تومان اختلاف اعلام کرد و گفت: پس از آن درنظر داریم Eclipse Cross را در نمایشگاه خودرو تهران و یا اواخر آذرماه رونمایی خواهیم کنیم.
    احمد زاده در پایان از راه اندازی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برند DS در مشهد طی دوماه آینده خبر داد و تصریح کرد: به دنبال برنامه های ویژه فروش و تبلیغات در مشهد هستیم تا بتوانیم نقاط فروشدر مشهد را افزایش دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو