فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۶۷)

خودروهای ایتالیایی ایویکو در نمایشگاه خودرو مشهد

عصر خودرو- حمیدی مدیر عامل شرکت خودرو سازی زامیاد اظهار داشت: پس از برجام همکاری مشترک زامیاد و ایویکو ایتالیا از سرگرفته شد و امروز شاهد حضور خودرو های روز دنیا در کشور هستیم که حاصل این همکاری مشترک است.

خودروهای ایتالیایی ایویکو در نمایشگاه خودرو مشهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی افزود: تحریم های ظالمانه غرب بر ضد کشور ایران باعث به وجود آمدن ضربه های سنگینی بر اقتصاد کشور و در گروه زامیاد هم باعث قطع ارتباط با ایویکو شد. از سال گذشته که  ارتباط با این شرکت برقرار شده است شاهد حضور خودروهای با کیفیت این برند ایتالیایی در کشور هستیم.
    حمیدی با اشاره به خودروهای جدید ساخته شده در شرکت زامیاد اظهار داشت: دو مدل کشنده با استاندارد یورو 5، ون ، مینی بوس، کامیونت و اتوبوس در دستور کار قرار گرفته است که بعضی از این خودروها در حال ساخت و برخی در حال مذاکرات نهایی هستند. زامیاد در حوزه تجاری سنگین که حوزه خاصی برای این شرکت است با برندهای معروف و محبوب جهان یعنی ایویکو و تایپ اروپای غربی همکاری می کند و در حوزه خودرو های سبک پادرا بنزینی در بازار وجود دارد و برنامه ریزی هایی برای مدل گازسوز آن در دست انجام است و تا 3 ماه آینده به نتیجه می رسد. موتور یورو 5 دیزل هم در دستور کار قرار دارد و به زودی پادرای دیزلی هم در زامیاد ساخته خواهد شد. پروژه بلند مدت پادرا 2 هم در دستور کار قرار دارد و مراحل طراحی روی پلت فرم یکپارچه جدید را پشت سر می گذارد.
    حمیدی شهر مشهد را یکی از قطب های ایران دانست و افزود: این شهر در کنار بارگاه ملکوتی حضرت رضا قرار دارد که معنا و مفهوم ویژه ای برای ایرانیان دارد به ویژه اینکه این شهر یکی از کلان شهرهای ایران است و در این شهر حوزه تجارت و اقتصاد حوزه فعالی است.  یکی از بهترین نمایشگاه های ایران، رویداد خودرو مشهد است و شرکت زامیاد همواره در این نمایشگاه شرکت کرده و به ارائه توانمندی های خود پرداخته است ما میدانیم تمامی بنگاه های مهم تولیدی با قدرت و با آخرین توان خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند و ما هم بازار بزرگ مشهد را به آنها واگزار نمی  کنیم و با توان حد اکثری در این رویداد  حضور پیدا کرده ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو