فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۷۲)

رئیس هیات مدیره گروه سایپا: محصولات سیتروئن در سهم بازار سایپا تاثیر خواهد داشت

عصر خودرو- رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: استقبال مردم در نمایشگاه از محصولات سیتروئن نشانگر این است که این محصولات در بازار نیز می تواند با سایر محصولات رقابت ایجاد کند و تاثیر خوبی در سهم بازار گروه سایپا داشته باشد.

رئیس هیات مدیره گروه سایپا: محصولات سیتروئن در سهم بازار سایپا تاثیر خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ دکتر سید محمد علی سید ابریشمی در بازدید از نمایشگاه بین المللی مشهد و در غرفه سایپا گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ایجاد جذابیت لازم برای معرفی بهتر محصولات است.

    وی افزود: در این معرفی مردم باید از نزدیک با محصولات آشنا شوند و به صورت ملموس این محصولات را مورد بررسی قرار دهند که خوشبختانه برای محصول برلیانس 220 و 230 که در این نمایشگاه عرضه شده، تست خودرو برای علاقمندان صورت می پذیرد.
    سید ابریشمی که از غرفه آموزش سایپا نیز در نمایشگاه بازدید داشت، بکارگیری نرم افزارهای آموزشی ساده که قابلیت بهره برداری در گوشی های موبایل را داشته باشد مفید دانست و گفت: باید آموزش های لازم به مشتریان در خصوص تعمیرات و نگهداری به صورت ساده داده شود چونکه این موارد برای مردم مهم است. همچنین با نظر سنجی در خصوص محصولات، نظرات مردم به مدیران و مسئولین گزارش شود تا در صورت وجود نقص یا مشکلی در محصول، فروش، خدمات پس از فروش و تامین قطعات اصلی برطرف شود.
    وی در خصوص خودرو جدید برلیانس کراس که در این نمایشگاه رونمایی شده گفت: این خودرو یکی از محصولات جدید گروه سایپاست که استقبال خوبی از آن در این نمایشگاه انجام شده و نشان دهنده فروش خوب این محصول در بازار خواهد بود.

    وی تاکید کرد: استقبال مردم در نمایشگاه از محصولات سیتروئن نشانگر این است که این محصولات در بازار نیز می تواند با سایر محصولات رقابت ایجاد کند و تاثیر خوبی در سهم بازار گروه سایپا داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو