فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۷۵)

مدیرعامل زامیاد خبر داد: دیلی محصول جدید زامیاد

عصر خودرو- مدیرعامل زامیاد گفت: مگاپلتفرم دیلی با قابلیت تولید کامیونت،مینی بوس،ون مسافری و آمبولانس است که با شرکت ایویکو در حال مذاکره برای انعقاد تفاهم نامه و تولید این محصول در کشور هستیم.

مدیرعامل زامیاد خبر داد: دیلی محصول جدید زامیاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ فریدون حمیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد گفت: زامیاد امسال با تمام قدرت در این نمایشگاه حضور داشته و خوشبختانه استقبال خوبی از نمایشگاه انجام شده است.

    وی افزود: مشهد کلان شهری است که همواره جایگاه معنوی و اقتصادی خاصی دارد و بر همین اساس این نمایشگاه برای خودروسازان اهمیت ویژه ای دارد.

    مدیرعامل زامیاد در خصوص وضعیت تولید نیسان آبی گفت: این خودرو به دلیل سخت کار بودن محبوبیت زیادی دارد و در حمل و نقل کشور نقش بسیار کلیدی دارد.

    وی تاکید کرد: در گذشته این محصول مشکلاتی داشته که با تلاشی که در حوزه های ارتقا قطعات و پوشش استانداردها صورت گرفته توانستیم استانداردهای روز کشور را پوشش دهیم و توانستیم سطح آلایندگی آنرا ارتقا و مصرف سوختش را به شدت کاهش دهیم و در حال حاضر 80 درصد این خودرو را به صورت دوگانه سوز به بازار عرضه کنیم.

    حمیدی افزود: با توجه به اینکه برای ارتقای این خودرو بر اساس استانداردهای جدید نیاز به سرمایه گذاری در حدود 200 میلیارد تومان وجود داشت تصمیم گرفتیم که به سمت محصولات جدید برویم و در حال حاضر محصول جدید پادرا در حال تولید است و محصول پادرا 2 را در دستور کار داریم و در آینده وارد بازار خواهیم کرد.

    وی افزود: در حال حاضر محصول جدید دیگری با عنوان پلت فرم f22 در دستور کار است که در آینده اطلاعات تکمیلی این خودرو جدید وارد بازار خواهد شد.

    مدیرعامل زامیاد در خصوص خودرو پادرا افزود: با توجه به علاقه بازار به خودروهای دوگانه سوز، در حال کار بر روی موتور خودرو پادرا هستیم و پروژه ای تعریف شده تا موتور این خودرو دوگانه سوز شود و امیدوارم تا 2 ماه دیگر موتور دوگانه سوز و در آینده نزدیک موتور دیزل این خودرو تولید و وارد بازار شود.

    وی در خصوص همکاری با شرکت ایویکو گفت: مذاکرات خوبی با این شرکت آغاز شده و درسال گذشته توانستیم 250 دستگاه خودرو سنگین از این شرکت تولید و عرضه کنیم و امسال نیر برنامه افزایش تولید خواهیم داشت.

    حمیدی گفت: در خصوص خودرو سنگین یورو کارگو در تلاشیم داخلی سازی آن را به 20 درصد برسانیم تا بتوانیم از تعرفه های بیشتری بهره ببریم.

    وی افزود: در حال حاضر عرضه 300 دستگاه ون ایویکو را در دستور کار داریم که 100 دستگاه از این تعداد با همکاری شهرداری،برای معلولین مناسب سازی شده و 200 دستگاه دیگر هم بر اساس نیاز مشتریان به بازار عرضه خواهیم کرد.

    مدیرعامل زامیاد گفت: در حال مذاکره برای محصول جدید دیلی هستیم ، این محصول خانواده ای از گروه ایویکو است  که پلتفرم مشترک دارد و می توان بر روی این پلتفرم کامیونت، مینی بوس، ون مسافری و آمبولانس تولید شود و کاربری های مختلفی دارد و در حال مذاکره برای انعقاد تفاهم نامه با ایویکو هستیم .

    وی افزود:امیدواریم تا اواخر شهریور ماه، این تفاهم نامه امضا شود و در اینصورت مراحل اجرایی آن تا اواخر سال جاری انجام خواهد شد.

    حمیدی گفت:محصول جدید استرالیس که یکی از بهترین کشنده های موجود در جهان است را در حال عرضه هستیم. این خودرو با برخورداری از توان بالا و آپشن های متنوع علاقمندان زیادی دارد.

    وی با اشاره به بالا بودن قیمت خودروهای تجاری گفت:مشتریان برای خرید خودروهای تجاری نیاز به حمایت های بانکی و سیستم های تسهیلاتی دارند و برهمین اساس طی یک قرارداد سه جانبه با بانک اقتصاد نوین و سازمان راهداری کشور قراردادی منعقد کردیم که برای خودروهای جدید استرالیس مبلغ 320 میلیون تومان با نرخ 9 درصد عرضه کنیم تا مشتریان بتوانند راحت تر از این خودرو مدرن بهره مند شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو