فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۷۶)

پیشتازی سایپا در استفاده از روش های نوین حوزه مشتری مداری در صنعت خودرو

عصر خودرو- کارگاه مدیریت تجربه مشتریان(CEM) تجربه ای متفاوت و نوین در حوزه مشتری مداری است که گروه سایپا پس از نمایشگاه خودرو شیراز ، برای دومین بار در سال جاری آن را در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد برگزار کرد.

پیشتازی سایپا در استفاده از روش های نوین حوزه مشتری مداری در صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، امروزه با رشد تکنولوژی و ارائه محصولات متنوع و همچنین عدم وجود بازارهای انحصاری برای کسب و کارهای مختلف، ایجاد حس رضایت در مشتریان همواره به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای مورد توجه مدیران و صاحبان صنایع تبدیل شده است. در سال های اخیر با الگو قرارگرفتن توسعه اعتماد مشتریان به عنوان یکی از سیاست های اصلی گروه خودرو سازی سایپا، شاهد یک جهش بزرگ در حوزه ارائه خدمات نوین به مشتریان این مجموعه خودروساز هستیم.

    بر این اساس ایجاد ساختار یکپارچه در رسیدگی به درخواست های مشتریان، استفاده از نظرات مشتریان در توسعه و بهبود محصولات و خدمات و توسعه مکانیزم ها و زیرساخت های لازم به منظور ارج نهادن به اعتماد مشتریان باعث شده است تا گروه سایپا نسبت به اجرای پروژه هایی منطبق با متدولوژی های روز دنیا اقدام نماید.
    این گزارش می افزاید: برای اولین بار در صنعت خودروی کشور، اجرای پروژه مدیریت تجربه مشتریان(CEM) در محیط های نمایشگاهی با اتکا به توان علمی و تخصصی کارشناسان گروه سایپا و با همکاری استادان دانشگاه علم و صنعت در شانزدهمین نمایشگاه بین اللملی شیراز و استمرار این پروژه در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد باعث شد تا تغییر رویکرد این خودروساز در معرض دید همگان قرار گیرد.
    پروژه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) ، به منظور استفاده از نظرات مشتریان در فرایندهای انتخاب، خرید، کیفیت و استفاده از خدمات پس از فروش محصولات تولیدی گروه سایپا به اجرا در آمده است.
    در کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) نمایشگاه خودرو مشهد، ضمن دعوت از مشتریان گروه سایپا مقیم در استان خراسان رضوی در فضایی صمیمی، نظرات آنان در مراحل دهگانه تجربه سفر خود با بخش های، تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه سایپا دریافت شد.
    در این کارگاه، مشتریان ضمن اعلام نظرات ارزنده،  به ارائه پیشنهادات و بیان مشکلات خود در خصوص تمام موارد قابل لمس توسط مشتری در قالب یک پرسشنامه تخصصی پرداختند و پس از پایان هریک از کارگاه ها و جمع بندی فرم های پرسشنامه، اطلاعات دریافتی، توسط تیم های خبره تحلیل، متشکل از استادان دانشگاه ،کارشناسان و متخصصان مرکز ارتباط با مشتریان و سایر بخش های مرتبط، تحلیل و پس از شناسایی نقاط قابل بهبود در قالب پروژه های اقدام اصلاحی، نسبت به بهبود کیفیت محصولات و خدمات قابل ارائه در چرخه حیات محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا اقدام های لازم صورت می گیرد.
    اجرای کارگاه های فوق علاوه بر ایجاد یک ارتباط دوسویه با مشتریان، امکان آنالیز نظرات مشتریان با توجه به نواحی جغرافیایی را نیز برای گروه سایپا در پی خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو