فونیکسریمکسبهتام

استقبال مشتریان از پیش فروش برلیانس کراس

عصر خودرو- پیش فروش برلیانس کراس در روز یکشنبه ۲۲ مردادماه سال جاری آغاز و تمام ظرفیت پیش فروش سال ۹۶ از این خودرو به فروش رسید.

استقبال مشتریان از پیش فروش برلیانس کراس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، دکتر رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اعلام این خبر که محصول جدید شرکت پارس خودرو با استقبال علاقمندان به محصولات این شرکت روبرو شده، افزود: ظرفیت پیش فروش برلیانس کراس در روز یکشنبه 22 مردادماه سال جاری آغاز و کل ظرفیت پیش فروش سال جاری از این خودرو به فروش رسید.
    وی با بیان این مطلب که برلیانس کراس با پیش پرداخت 25 و 20 میلیون تومان عرضه شده افزود: مابقی مبلغ قیمت خودرو در زمان تحویل و براساس اولویت ثبت نام در ماه های مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند به قیمت روز از مشتریان محترم اخذ خواهد شد.
    تقی زاده با اشاره به این که  تمامی ظرفیت پیش فروش امسال برلیانس کراس انجام و با استقبال خوب مردم از این خودرو همراه بوده تصریح کرد: این استقبال ناشی از کیفیت خوب محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو است و در آینده تولید این محصول در پارس خودرو افزایش خواهد داشت.
    معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به استقبال مناسب در زمان پیش فروش این محصول، در سایت به خوبی ارائه خدمات شده و ثبت نام کنندگان بدون هیچ وقفه ای توانستند ثبت نام را انجام دهند و این درحالی است که در گذشته و در ثبت نام سایر خودروها همواره با مشکلاتی روبرو بوده ایم.
    بنابراین گزارش برلیانس کراس که در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد به صورت رسمی معرفی شد دارای موتور 1500سی سی ،16 سوپاپ، با استاندارد آلایندگی یورو 5 ، دارا بودن 5 ستاره ایمنی و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و ترمز EBS و EBD است.
    کامپیوتر سفری، پاور ویندوز، باز شدن خودکار درب ها موقع تصادف، سان روف، فرمان برقی، ورود بدون کلید به خودرو، سوئیچ Key less، ریل سقفی، آینه های برقی، مالتی مدیا و سقف رنگی مجزا از بدنه از دیگر امکانات این کراس اوور جدید است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو