فونیکسریمکسبهتام

رشد ۲۰ درصدی تولید محصولات گروه سایپا

عصر خودرو- رئیس مرکز مطالعات استراتژیک گروه سایپا گفت: در کل محصولات گروه سایپا نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد تولید داشته ایم، این در حالی است که محصول پراید روند کاهشی داشته و حدود ۱۴ درصد کاهش تولید محصولات خانواده گروه ایکس ۱۰۰ را شاهد بوده ایم. وی در خصوص خودرو پراید تصریح کرد: به طور یقین محصولی با مشخصات و قیمت پراید در دنیا وجود ندارد و نمی توان خودرویی با همان شرایط جایگزین پراید شود.

رشد ۲۰ درصدی تولید محصولات گروه سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، حسن قره یی پس از بیان مطلب فوق در خصوص محصول جدیدگروه سایپا SP100 نیز گفت: تولید این محصول تا پایان سال آغاز و عرضه آن در سال آینده خواهد بود. همچنین خودرو کوییک نیز تولیدش آغاز شده و به مرور افزایش تولید خواهد داشت و در پائیز عرضه این محصول به بازار آغاز می گردد.

    قره یی با اشاره به تولید محصولات جدید گفت: محصولات جدید در راستای سیاست های سایپا در رنج قیمتی پایین تولید و به بازار عرضه خواهد شد. براساس سیاست گذاری انجام شده کاهش تولید محصولات قدیم و جایگزین کردن آن با محصولات جدید در دستور کار قرار گرفت.

    رئیس مرکز مطالعات استراتژیک سایپا ادامه داد: به عنوان مثال ظرفیت شرکت سایپاسیتروئن 190 هزار دستگاه است و در یک بازه زمانی 4 ساله محصولات جدید سایپاسیتروئن به مرور جایگزین محصولات فعلی   می شوند و خطوط تولید برخی از این محصولات به شرکت های دیگر منتقل می شوند.

    وی همچنین در خصوص محصولاتی که در سایپا سیتروئن تولید خواهند شد گفت: در حال حاضر در مرحله سفارش گذاری خطوط تولید و قوای محرکه می باشیم و قرارداد با سازندگان جهت تولید قطعات این محصولات در ایران در حال انجام می باشد.

    قره یی افزود: اواخر پاییز سال جاری اولین خودرو وارداتی C4 وارد بازار ایران می شود و این خودرو در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

    ‌وی گفت: مذاکره با سایر شرکای سایپا را در جریان است و ادامه داد: با برلیانس در حال مذاکره هستیم و به تازگی محصول جدید برلیانس کراس را وارد بازار کرده ایم همچنین در خصوص کیا و نیسان نیز مذاکرات خوبی صورت پذیرفته و به محض نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

    وی تصریح کرد: نگاه ما در مذاکره با شرکای خارجی ایجاد جوینت ونچر و سرمایه گذاری خارجی است و قطعا بر این اساس جلو خواهیم رفت

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو