فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان یزد خبر داد:

اعزام اتوبوس‌های دارای سامانه «سپهتن» برای جابجایی زائران اربعین

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان یزد از اعزام اتوبوس های مجهز به سامانه سپهتن برای جایجایی زائران اربعین در سال جاری خبر داد.

اعزام اتوبوس‌های دارای سامانه «سپهتن» برای جابجایی زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محسن صادقیان عصر امروز در نشست ستاد اربعین با اشاره به تعامل یزد با استان های همجوار و مرزی اظهار داشت: تمهیداتی اندیشیده شده تا اتوبوس های مجهز به سامانه سپهتن برای جابجایی زائران اربعین استفاده شود.

    وی ادامه داد: برای بهبود ارائه خدمات حمل و نقل در زمینه جابجایی و حمل و نقل زائران به سمت مرز پیشنهادی ارائه شد که با استان های مرزی و همجوار نشستی برگزار شود.

    مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان یزد اضافه کرد: نشستی با مسئولان استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، خوزستان و چهارمحال بختیاری برگزار شد و بازدیدی از پایانه مرزی صورت گرفت تا پایانه خوبی به طور موقت برای ارائه خدمات برقرار کنیم.

    وی با اشاره به تغییر مسیر تردد برای اعزام زائران اظهار داشت: مسیری که پیشنها دادیم یزد به ابرکوه سپس شیراز و در نهایت به مرز چزابه است اما مسئولان استان کهگیلویه و بویر احمد در تلاشند تا مرز یزد به ابرکوه و سپس یاسوج که مسیر و مرزهای سال پیش بوده، باز شود.

    صادقیان عنوان کرد: استفاده از این مسیر برای اعزام و تردد اتوبوس ها منوط به تامین ایمنی از سمت استان فارس شده است و تا زمانی که ایمنی با حضور پلیس تامین نشود در این مسیر تردد نخواهیم داشت.

    وی تصریح کرد: تاکید ما در استان بر این است که اگر بخواهند مسیر مرزی که پارسال اتوبوس ها تردد داشتند، باز کنند، تعیین ایمنی مسیر با پلیس راه است.

    مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان یزد اظهار داشت: از دیگر اقداماتی که برای اعزام زائران دنبال می شود، آموزش رانندگان به ویژه رانندگانی که به مرز اعزام می شوند است و حتما از اتوبوس هایی استفاده می شود که به سامانه سپهتن مجهز هستند.

    وی اضافه کرد: همچنین مقرر شده محلی مناسب برای اسکان و استراحت رانندگان تعبیه شود تا رانندگان برای بازگشت از مسیر مشکلی نداشته باشند.

    به گزارش مهر، سپهتن، سامانه هوشمند پایش ناوگان حمل و نقل عمومی است که با استفاده از آن هم راننده و هم خودرو در آیتم‌های مختلف مورد سنجش قرار می گیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو