فونیکسریمکسبهتام

تردد در جاده های زنجان بدون معاینه فنی ممنوع است

عصر خودرو- رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد خودروها بدون داشتن معاینه فنی در جاده های زنجان ممنوع است .

تردد در جاده های زنجان بدون معاینه فنی ممنوع است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی مدقالچی اظهار داشت: تعداد مراکز مکانیزه معاینه فنی سنگین در زنجان دو مرکز است و  این تعداد مراکز معاینه فنی خودرو برای ناوگان سنگین بوده و معاینه فنی خودرو سبک بر عهده شهرداری است.

    وی اظهار کرد: طی چهار ماه اول سالجاری 7 هزار و 474 معاینه خودرو در زنجان انجام شده که 6 هزار و 621 ناوگان موفق به اخذ کارت معاینه  فنی خودرو شدند که رشد 17.5 درصد دارد.

    مدقالچی تعداد مجموع ناوگان امدادی سبک و سنگین را 142 دستگاه و تعداد ناوگان سنگین امدادی را 34 دستگاه عنوان کرد.

    وی تصریح کرد: بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث جاده ای استان زنجان و ارائه راهکارهای کاهش و پیشگیری ، نظارت بر نصب و به کار  گیری تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری ایمنی و سیستم های کنترل هوشمند ، انجام امور مربوط به کنترل اضافه تناژ، راه اندازی و نظارت بر مراکز ویژه ایمنی ، اجرای طرح های ایمنی از قبیل ایمن سازی حاشیه راه ها، ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه ها و ارتقای ایمنی موتور سواران و عابرین پیاده و سرنشینان و وانت بارها از وظایف این اداره است.

    رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان بر معاینه فنی خودرو تاکید جدی دارد چرا که توجه به این امر مهم مانع از روند صعودی تصادفات در جاده های استان زنجان می شود.

    مدقالچی با تاکید بر لزوم توجه به معاینه فنی خودروها افزود: تردد خودروها بدون داشتن معاینه فنی در جاده های استان زنجان ممنوع است و باید سیستم فنی و ضریب ایمنی خودرو چک شود چرا که در کاهش تصادفات بسیار مثمر ثمر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط