فونیکسریمکسبهتام

نوسازی ۱۲۵۰ تاکسی فرسوده تا پایان سال

عصر خودرو- عضو سابق شورای اسلامی شهر قم گفت:هزار و ۲۵۰ تاکسی تا پایان سال تعویض خواهد شد که علاوه بر آن توانسته‌ایم بودجه خوبی برای خرید اتوبوس در سال جدید کنار بگذاریم.

نوسازی ۱۲۵۰ تاکسی فرسوده تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیاتی،عضو سابق شورای اسلامی شهر قم با اشاره به انتخاب اعضای جدید شورای شهر، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که موجب عملکرد موفق شورا می‌شود، مردمی بودن اعضای آن شورا است که خوشبختانه اعضای شورای جدید از این ویژگی برخوردار هستند.

    وی افزود: اگر در بین دستگاه‌های اجرایی از جمله، حرم حضرت معصومه(س)، استانداری، شهرداری و بخشداری اختلاف وجود نداشته باشد می‌توانیم در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های بسیاری برسیم که در راستای ایجاد تعامل میان این دستگاه‌های اجرایی مذاکرات و فعالیت‌های خوبی انجام گرفته است.

    عضو شورای چهارم از عبور قطار پر سرعت تهران-اصفهان یاد کرد و گفت: در نظر داریم اگر این قطار پرسرعت بخواهد از داخل شهر عبور کند از میدان 72 تن تا شاه جمال این قطار به صورت زیر سطحی باشد.

    وی با اشاره به وضعیت نامطلوب اتوبوس‌های درون شهری عنوان کرد: طی رایزنی‌های انجام شده قرارداد تحویل 250 اتوبوس به استان قم منعقد شده است که 40 دستگاه از این تعداد تا پایان سال به استان تحویل داده شده و به ناوگان اتوبوس‌رانی اضافه می‌شود.

    بیاتی با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در عرصه حمل و نقل عمومی انجام گرفته خوب بوده ولی هنوز جای پیشرفت و انجام فعالیت‌های بیشتر هست، مطرح کرد: یکی از فعالیت‌های مطلوبی که در این عرصه انجام شد تغییر مسیر اتوبوس‌رانی در شهر بود که رفت و آمد را برای مردم آسان‌تر کرد.

    عضو سابق شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های انجام شده در عرصه حمل و نقل عمومی تعویض هزار و 250 تاکسی فرسوده تا پایان سال است که علاوه بر آن توانسته‌ایم بودجه خوبی برای خرید اتوبوس در سال جدید کنار بگذاریم.

    وی در پایان با اشاره به اینکه منوریل مشکل قراردادی و پیمانکاری دارد و نمی‌توان تاریخ دقیق بهره‌برداری آن را مشخص کرد، تصریح کرد: در برنامه شورا منوریل تا میدان مطهری قراردارد که فکر نمی‌کنیم نقش مهمی در ایاب و ذهاب عمومی مردم داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو