فونیکسریمکسبهتام

فروش بی سابقه ساینا اتوماتیک

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا، به مناسبت هفته‌ی دولت، پیش فروش خودروی ساینا اتوماتیک را به صورت محدود آغاز کرده است.

فروش بی سابقه ساینا اتوماتیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ازمان فعال‌سازی این بخشنامه، ساعت 11 صبح روز دوشنبه (امروز) مورخ 06/06/1396 بوده و متقاضیان می توانند جهت بهره‌مندی از این شرایط فروش، به وب سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

    نظر به استقبال گسترده­ی مردم در فروش برلیانس C3، محصول جدید سایپا، و با توجه به اینکه روند فروش با سرعت بسیار بالا پیش رفته و کمتر از 2 ساعت تمامی ظرفیت‌های تعیین شده­ی این خودرو به اتمام رسید، گروه خودروسازی سایپا بار دیگر در یک پیش فروش فوق‌العاده، خودروی ساینا اتوماتیک را برای متقاضیان گرامی ارائه کرده است.
    با توجه به بهبودهایی که در وب‌سایت فروش اینترنتی خوردوسازی سایپا ایجاد شده است، این برنامه فروش نیز مانند برنامه فروش خودروی برلیانس C3 که در تاریخ 22 مرداد 1396 صورت گرفت، با روندی بسیار سریع در حال پیشرفت بوده و همچنان ادامه دارد که این امر موجب رضایت بیش از پیش مشتریان گرامی شده است. از دقایق ابتدایی آغاز فروش این محصول، شمار بسیار زیادی از متقاضیان برای خرید ساینا اتوماتیک به وب‌سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا مراجعه نموده و بدون مواجهه با هرگونه کندی سایت و یا مشکلی، توانستند برای خرید این خودرو اقدام نمایند.

    از ویژگی‌های ساینا اتوماتیک می­توان به موارد زیر اشاره نمود:
    گیربکس اتوماتیک CVT - فرمان برقی - کروز کنترل - ورود به خودرو بدون سوئیچ سیستم Key less)) - کامپیوتر سفری - سیستم استارت دکمه ای - سیستم ترمز ABS+EBD - سیستم ضد سرقت - (Immobilizer) کنترل سیستم صوتی روی فرمان

    نکات مهم این بخش نامه:
    - محدودیت کد ملی اعمال خواهد شد. لذا هر مشتری صرفا مجاز به خرید یک دستگاه خودرو می باشد.

    - مابقی قیمت خودرو در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت روز مشخص می شود.

    - لازم به ذکر است در زمان ارسال دعوتنامه تیپ مانیتوردار خودرو (مانیتور 7 اینچی لمسی دارای بلوتوث و مجهز به سیستم مسیریاب (Navigation) به عنوان آپشن) نیز عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو