فونیکسریمکسبهتام

طرح ویژه سایپا قبل از بازنشستگی پراید

عصر خودرو- معاون سایپا از آغاز آخرین طرح پیش فروش به مشتریان خاص و مصرف کننده واقعی پراید از روز سه شنبه خبر داد و گفت : در این طرح یک دستگاه پراید با ارائه کد ملی واگذار می شود.

طرح ویژه سایپا قبل از بازنشستگی پراید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، رضا تقی زاده افزود:در این طرح به هر فرد حقیقی مطابق با کد ملی و همچنین بررسی سوابق مشتریان یک خودرو اختصاص خواهد یافت.
    تقی زاده درباره مشتریان خاص در این طرح گفت : دانشجویان ، طلاب ، زوج های جوان که در سال 96 ازدواج کرده باشند ، افراد جویای کار و بازنشستگان در این طرح افراد خاص هستند که تسهیلاتی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.
    وی با اشاره به تجربه خارج شدن پیکان از خط تولید در سال های گذشته که در نهایت منجر به افزایش بیش از 2 تا 3 برابری قیمت آن در واپسین روزهای تولید شد، تصریح کرد: این طرح به منظور مقابله با ایجاد چنین شرایط قیمتی درباره  پراید طراحی شده است.
    وی گفت : در این طرح برای نمایندگی های فروش سایپا هیچ سهمی در نظرگرفته نشده است و فرزندان بالای 18 سال خانواده ها در صورتی که جویای کار باشند، با استعلام از طریق وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی می توانند ثبت نام کنند .
    تقی زاده افزود : در این زمینه در چند مرحله از جمله ثبت نام و صدور دعوتنامه از مشتریان تقاضای مدارک خواهد شد و  افرادی که اکنون از خودروی
    پراید استفاده می کنند نیز می توانند در این طرح مشارکت کنند .
    معاون فروش و بازاریابی سایپا تصریح کرد: سقف فروش پراید در این طرح بسته به نیاز مشتریان است و فروش به شیوه اینترنتی انجام خواهد شد و پس از اجرای این طرح همه خودروهای خانواده پراید از جمله وانتپراید از خط تولید خارج خواهد شد.
    وی همچنین گفت : در این طرح در تلاشیم خودروی همه ثبت نام کنندگان را تا پایان سال تامین کنیم .
    تقی زاده تاکید کرد : نزدیکترین جایگزین فعلی پراید می تواند گروه تیبا یا گروه ایکس 200 باشد که مصرف کننده باید تا 25 درصد هزینه بیشتری بابت خرید آن متقبل شود و در این زمینه خواستار آن هستیم تا سیستم بانکی به یاری مشتریان بشتابد.
    وی اظهار داشت : هم اکنون تولید هر دستگاه پراید با زیان حدود 30 تا 40 میلیون ریالی همراه است و فقط سال گذشته 12 هزار میلیارد ریال درتولید پراید زیان داشتیم  .
    وی گفت : شرکت سایپا متعهد می شود پس از خارج ساختن این خودرو از خطوط تولید تا 10 سال به تامین قطعات آن بپردازد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو