فونیکسریمکسبهتام

شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران

عصر خودرو- آلمانی ها نسل جدید شاسی بلندهای هیبریدی را وارد بازار ایران می کنند.

شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از خبر آنلاین ، شاسی بلندهای جدید که مجهز به سیستم انرژی سبز و تکنولوژی هوشمند رانندگی است از سوی شرکت بورگوارد به بازار ایران عرضه می شوند.

    گروه صنعتی بورگوارد یکی از برندهای باسابقه آلمانی است که در دهه 50 میلادی جزء سه تولید کننده بزرگ خودرو آلمان محسوب می شد. این شرکت مجددا با احیا بخش تولید خودرو از یک سال گذشته به دنبال احیا تاریخ درخشان خود در عرصه خودروسازی است. بورگوارد برای ورود به عرصه رقابت با دیگر خودروسازان همکاری خود با سه مرکز تحقیقاتی معتبر را آغاز کرده است.

    نسل جدید تولیدات خودرو تحت عنوان BX7 و BX5 جوایز متعددی را در بخش طراحی، ایمنی و تکنولوژی در عرصه جهانی به خود اختصاص داده است.

    به گفته اولریخ والکر مدیرعامل گروه خودروسازی بورگوارد این برند با احیای تاریخ درخشان خود و با بهره گیری از لقبی که رسانه¬ها به تولیدات آن داده اند یعنی «لوکس دست یافتنی»، به زودی تبدیل به یکی از قطب های بزرگ تولید نسل جدید شاسی بلندها در اروپا خواهد شد و ایران نیز یکی از بازارهای مهم و گسترده برای عرضه این خودروها خواهد بود.

    تکنولوژی به کار رفته در تاسیسات تولید نسل جدید خودروهای بورگوارد بر مبنای استفاده از هوش مصنوعی در ماشین آلات خطوط تولید است که اولین خروجی های آن با کمک مهندسان و طراحان پورشه و بوش تولید شده، در اواخر سال 2017 وارد بازارهای خاورمیانه خواهد شد.

    مدلهای هیبریدی و الکتریکی این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم به ایران وارد می شوند.قطعات بکار رفته در این خودرو ساخته شرکت بوش آلمان است و بهترین طراحان خودروهای لوکس جهان طراحی اتاق و بدنه آن را بر عهده داشته اند.

    این خودروها با وجود ظاهر منحصر به فردی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند به همین دلیل رسانه های جهان محصولات این شرکت را لوکس¬های دست یافتنی توصیف می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو