فونیکسریمکسبهتام

سایپا رکورد زد

عصر خودرو- معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه سایپا با تولید بیش از ۶۲ هزار دستگاه در مردادماه سال جاری توانست رکورد تولید ماهیانه خودرو طی ۶ سال اخیر را به ثبت برساند.

سایپا رکورد زد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، محمد قربانی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بر اساس مقایسه تولید ماهیانه خودرو در مدت 6 سال اخیر، در مردادماه سال جاری بالغ بر 62 هزار دستگاه خودرو در گروه خودروسازی سایپا در بخش خودروهای سواری، تجاری سبک و سنگین تولید شده است.

    وی تصریح کرد: تیراژ تولید شده در مردادماه سال جاری بالاترین تیراژ تولید ماهیانه خودرو در گروه سایپا طی 6 سال اخیر پس از سال 1390 است که ثبت این رکورد حاصل تلاش و همکاری همه قسمت های گروه بزرگ خودروسازی سایپا در زنجیره تامین، تولید، شرکت های تامین کننده، قطعه ساز و خودروساز و همراهی بخش های فروش، مالی و مهندسی است.

    قربانی یادآور شد: پس از سال 1390 به واسطه تحریم ها و شرایط نامناسب اقتصادی کشور، صنعت خودرو روزهای سختی را تجربه کرد که گروه سایپا با برنامه ریزی های لازم این شرایط را با موفقیت پشت سر گذاشت.

    معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های اصلی گروه سایپا کاهش تدریجی تولید خودروهای گروه ایکس 100 یا خانواده پراید و افزایش تولید خودروهای گروه ایکس 200 یا خانوداده تیبا است و بر اساس هدف گذاری، مدیریت و پایش انجام شده از ابتدای سال جاری، شاهد کاهش سهم خودروهای خانواده پراید و افزایش سهم خودروهای خانواده تیبا در سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا هستیم.

    قربانی یادآور شد: تولیدات مشترک گروه سایپا با شرکای تجاری بر اساس برنامه ریزی های تعیین شده در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه گروه سایپا در راستای تحقق اهداف کلان و همسو با سیاست های وزارت صنعت معدن و تجارت حرکت می کند، تاکید کرد: در تحقق برنامه های کلان صنعت خودرو، گروه سایپا به عنوان یک مجموعه اصلی و بزرگ در صنعت خودروی کشور وظیفه خود می داند که مطابق با برنامه های وزارت صنعت معدن و تجارت در حوزه خودرو عمل کند.

    قربانی افزود: بر این اساس طی سال های آتی دو هدف در گروه سایپا دنبال می شود که هدف اول افزایش تولید متناسب با برنامه های اقتصادی سایپا است و هدف دوم طراحی و توسعه محصول در کل گروه سایپاست کما اینکه همزمان با افزایش تولید شاهد تنوع بخشی در سبد محصولات گروه سایپا نیز هستیم و روند فعلی سایپا در مسیر آینده ای روشن بسیار امیدوار کننده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو