فونیکسریمکسبهتام

واگذاری ۲۹۶ دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد جنوب کرمان

عصر خودرو- مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۲۹۶ دستگاه وانت نیسان تا پایان شهریورماه سال جاری با حضور رییس سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان هفت شهر جنوبی استان واگذار می شود.

واگذاری ۲۹۶ دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد جنوب کرمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، یحیی صادقی روز سه شنبه در آیین گشایش ستاد ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) در جنوب کرمان از سفر رییس سازمان کمیته امداد کشور به جنوب استان خبر داد و افزود: در این سفر که شهریورماه سال جاری برنامه ریزی شده است، این تعداد خودرو به مددجویان این منطقه اهدا می شود.
    وی با بیان اینکه هیچ محدودیت اعتباری در آموزش به مددجویان وجود ندارد، تصریح کرد: آموزش لازمه توانمندسازی مددجویان است و بایستی آموزش را همواره در اولویت قرار داد.
    وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) تاکید ویژه ای بر توانمند سازی خانواده ها داشتند، از این رو سیاست کمیته امداد بر مبنای توانمند سازی مددجویان شکل گرفته است که در این زمینه برنامه های متفاوتی برای مددجویان برنامه ریزی شده است.
    مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با تاکید بر اینکه کمیته امداد وارد مسائل حاشیه ای نمی شود، خاطرنشان کرد: این نهاد تنها به فکر حل مشکلات مددجویان خود است، چرا که بیکاری عمده مشکل ما است و تا حد توان با این معضل مبارزه می کند.
    صادقی ادامه داد: برنامه ریزی شده است تاخانواده مددجو بطور کامل خودکفا شوند و در غیر اینصورت از این خانواده ها حمایت می کنیم.

    **بیش از 32 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد جنوب کرمان هستند
    دستیار مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در جنوب استان نیز در این آیین گفت: در جنوب کرمان هفت مدیریت و پنج اداره کمیته امداد داریم که به 32 هزار و 300 خانوار با جمعیتی بالغ بر 76 هزار نفر خدمات ارایه می دهند.
    غلامرضا حسنخانی با بیان اینکه 17 هزار و 16 نفر از جمعیت کمیته امداد را زنان بی سرپرست تشکیل می دهند، تصریح کرد: همچنین پنج هزار یتیم و 2 هزار 640 نفر نیز در قالب طرح محسنین تحت پوشش این نهاد هستند.
    وی با بیان اینکه 10 هزار 300 نفر حامی در جنوب کرمان وجود دارد، خاطرنشان کرد: عمده این حامی ها در در خارج از استان بخصوص در تهران هستند.
    حسنخانی با تاکید بر اینکه بیش از 40 درصد آمار مددجویان استان کرمان در جنوب استان کرمان است، تصریح کرد: در این منطقه 7 هزار 100 دانش آموزو یکهزار 460 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
    وی ادامه داد: 9 هزار 720 طرح خود اشتغالی نیز در این منطقه اجرا شده است که نقش خوبی در اشتغال این منطقه داشته است.
    وی یادآور شد: با راه اندازی ستاد ویژه کمیته امداد در جنوب کرمان امیدوار هستیم تا خدمات بهتری را به مددجویان ارایه کنیم.
    صبح امروز(سه شنبه) ستاد ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) در جنوب استان با حضور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد ،معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری جیرفت ،ائمه جمعه ،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان و جمعی از مسئولان در جیرفت کشایش یافت.
    جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج با جمعیت یک میلیون نفر می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو