فونیکسریمکسبهتام

شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد

عصر خودرو- شرکت نیسان از جدیدترین خودروی برقی خود که می‌تواند با قدرتمندترین شرکت خودروساز برقی آمریکا رقابت کند، رونمایی کرد.

شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از سی ان بی سی، نیسان شرکت خودرو ساز ژاپنی ساعاتی پیش از مدل 2018 اتومبیل برقی خودروی «لیف» رونمایی کرد.

    قیمت مدل جدید اتومبیل برقی «لیف» تقریبا 30 هزار دلار است که از آن بعنوان یکی از رقابتی ترین خودروهای برقی جهان به لحاظ قیمت و ویژگی یاد می شود.

    در همین حال «هیروتو سیلکاوا» مدیرعامل نیسان گفت: تمرکز این شرکت بر روی تولید محصولات مختلف با توجه به نیاز مشتری و نیز رقابت با شرکت های خودروساز برقی از جمله «تسلا» آمریکا است.

    وی در ادامه گفت: به منظور رقابت با رقبای خود، افزایش قیمت را در دستور کار خود نداریم؛ ضمن اینکه محدوده قیمت باید به گونه ای باشد که برای مشتریان توانایی خرید را به همراه داشته باشد و این نکته اصلی برای ما محسوب می‌شود. 

    مدیرعامل نیسان گفت: می توانیم قیمت های خود را همچون «تسلا» تنظیم کنیم؛ اما بیشتر بر روی قدرت خرید مشتری تمرکز داریم. در همین حال مدل 2018 خودروی برقی «لیف» نیسان 5 هزار دلار ارزان تر از «الون ماسک تسلا» مدل 3 است. 

    بر همین اساس این خودروی جدید ژاپنی مجهز به فناوری پارک خودکار و توانایی پیمایش 150 مایل با یکبار شارژ کامل را دارد؛ ضمن اینکه در مقایسه با مدل قبلی این شرکت دارای 40 درصد کارایی بیشتری است.

    به گفته مقامات نیسان، قرار است از این خودرو سالانه 90 هزار دستگاه فروخته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط