فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تبریز ۹۶ (۴۰)

دست پُر پاکرو در تبریز

عصر خودرو - در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو و قطعات تبریز، گروه شرکت‌های پاکرو با دستی پر و محصولات متنوع و البته خبرهای جذاب به استقبال بازدیدکنندگان رفت.

دست پُر پاکرو در تبریز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰
  • دست پُر پاکرو در تبریز
  • دست پُر پاکرو در تبریز
  • دست پُر پاکرو در تبریز
  • دست پُر پاکرو در تبریز

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه شرکت‌های پاکرو شامل شرکت پاکرو سبز قشم به‌عنوان نماینده رسمی خودروهای هیبرید هیوندای در ایران، پاکرو سیکلت به‌عنوان عرضه‌کننده موتورسیکلت‌های برقی و پاکرو تاکسی به‌عنوان شرکت حمل‌ونقل این گروه، در غرفه‌ای بزرگ در سالن امیرکبیر، محصولات و خدمات متنوع خود را به نمایش گذاشته است.
اصلی‌ترین محور فعالیت‌های این گروه، هیوندای سوناتا هیبرید است، خودرویی که با ورودش به بازار توانست روند بسیار موفقیت‌آمیزی را طی کند تا جایی که امروزه بسیاری از خریداران، سوناتا هیبرید را با نام پاکرو می‌شناسند. این خودرو ساختار فنی بسیار پیشرفته‌ای دارد و به خوبی می‌تواند از توان موتور بنزینی و موتور الکتریکی خود بر روی جاده استفاده کند تا جایی که از نظر توان حرکتی با 207 اسب بخار (مجموع توان موتور بنزینی و الکتریکی) عملا از مدل‌های بنزینی خود جلوتر است. علاوه بر این، جذابیت بزرگ هیوندای سوناتا هیبرید، آپشن‌های گسترده آن است تا جایی که از این نظر در مدل‌های فول آپشن، تفاوتی با نمونه‌های بنزینی ندارد. در کنار این‌ها باید به مصرف سوخت بسیار پایین این خودروها نیز اشاره کرد که معادل 4.7 لیتر در هر صد کیلومتر است و البته مزیت بزرگ دیگر آن‌ها در شهرهای بزرگ، امکان ورود به تمام محدوده‌های ترافیکی برای آن‌ها است.
پاکرو سبز قشم تنوع قابل توجهی از تیپ‌ها و رنگ‌های مختلفی از این خودرو را در غرفه خود عرضه کرده است که با استقبال قابل توجه علاقه‌مندان مواجه شد و نشان داد فعالیت‌های این شرکت در زمینه عرضه خودروهای هیبرید توانسته نظر عمومی نسبت به این خودروها را تغییر دهد.
علاوه بر پاکرو سبز قشم، در این غرفه بزرگ شاهد حضور شرکت پاکرو سیکلت هم هستیم، شرکتی که با عرضه 28 نوع موتورسیکلت برقی، به نمایشگاه آمده است. این موتورسیکلت‌ها برای نخستین بار در ایران، در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش در آمده‌اند و سوالات متعدد بازدیدکنندگان نشان داد توانایی‌های حرکتی، قیمت مناسب، ظاهر جذاب و البته حمایت گروه پاکرو از آن‌ها توانسته نظر علاقه‌مندان را به خود جلب کند.
درنهایت در این غرفه شاهد حضور پاکرو تاکسی هستیم، شرکت حمل‌ونقل گروه پاکرو که با بهره‌گیری از خودروهای هیبرید توانسته به طور گسترده این خودروها را در حمل‌ونقل عمومی به‌عنوان یکی از سخت‌ترین کاربری‌های خودرو در جهان به کار بگیرد. گسترش فعالیت‌های این شرکت و استقبال رانندگان از خرید این خودروها نشان‌دهنده توانایی مناسب محصولات عرضه شده و البته اطمینانی است که خریداران این خودروها به خدمات پاکرو تاکسی دارند ضمن آنکه آسایش و امکانات این خودروها از سوی مسافرین نیز تایید شده است. تبریز دومین شهری است که پاکرو تاکسی فعالیت رسمی خود را در آن آغاز خواهد کرد تا به این ترتیب این کلان شهر نیز به‌زودی شاهد حضور خودروهای سبز پاکرو تاکسی باشد.
آغاز فروش مدل‌های 2018 سوناتا هیبرید
شرکت پاکرو سبز قشم غیر از نمایش مدل‌های 2017 هیوندای سوناتا هیبرید در این نمایشگاه، عرضه مدل‌های 2018 این خودرو را نیز آغاز کرده است. مدل‌های 2018 سوناتا هیبرید بر پایه نمونه‌های فیس‌لیفت شده این خودرو ساخته شده‌اند و به این ترتیب نمای جلو و عقب آن‌ها شاهد تغییرات مهمی است که باعث شده خودرو اسپرت تر و جذاب تر باشد ضمن آنکه طرح جلوپنجره و دیلایت نمونه‌های فیس‌لیفت سوناتا هیبرید شبیه به نمونه‌های توربو بنزینی این خودرو است و به این ترتیب حتی ظاهری اسپرت تر از مدل‌های عادی بنزینی این خودرو دارد.
بر اساس اعلام پاکرو، مدل‌های 2018 این شرکت همچون سری‌های گذشته در سه تیپ GL به‌عنوان مدل‌های پایه، GLS به‌عنوان مدل‌های میانی و GLS+ به‌عنوان نمونه‌های فول آپشن عرضه می‌شوند که قیمت قطعی آن‌ها بسته به تیپ خودرو از 173.9 تا 198.9 میلیون تومان متغیر است. این همه خبرهای پاکرو برای علاقه‌مندان سوناتا هیبرید 2018 نیست چرا که بر اساس اعلام این شرکت، خریداران می توانند از 3.9 میلیون تومان تخفیف ویژه نمایشگاهی نیز بهره‌مند شوند ضمن آنکه پرداخت قیمت خودرو طی سه مرحله انجام می‌شود. تحویل این خودروها 90 روزه خواهد بود و خودروها از گارانتی 7 ساله پاکرو برخوردار هستند.
آغاز همکاری پاکرو و دیار خودرو
گروه شرکت‌های پاکرو علاوه بر این‌ها، در نمایشگاه خودرو تبریز، آغاز همکاری خود با شرکت دیار خودرو (نماینده شرکت بایک در ایران) را نیز اعلام کرد. بر این اساس، قرار است تا پایان سال جاری، هزار دستگاه خودرو تمام برقی بایک به سفارش پاکرو از سوی دیار خودرو تامین شود. این خودروها با کاربردی تاکسی عرضه خواهند شد و قرار است از آن ها در محدوده LEZ شهر تهران استفاده شود تا به این ترتیب بار دیگر پاکرو گامی بلند در کاهش آلودگی هوای تهران برداشته باشد و علاوه بر خودرو های هیبرید، شاهد عرضه خودرو های تمام برقی از سوی این شرکت باشیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو