فونیکسریمکسبهتام

پژو کوچکترین نمایندگی خودرو جهان را در یک باجه تلفن افتتاح کرد

عصر خودرو- پژو از کوچکترین نمایندگی اتومبیل دنیا به مساحت ۰.۸ متر مربع ، در یک کیوسک تلفن عمومی در لندن، رونمایی کرد.

پژو کوچکترین نمایندگی خودرو جهان را در یک باجه تلفن افتتاح کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، این باجه تلفن واقع در میدان راسل لندن  از سه شنبه مورخ 12 سپتامبر آغاز به کار کرد ه و مبدل به یک نمایشگاه آنلاین شده و از سیستم منحصر بفرد تجارت الکتریکی پژو بهره میبرد.
    متقاضیان برای دریافت سرویس از این نمایندگی، ابتدا باید یک کد مخصوص از سایت زیر دریافت کنند:
    http://www.peugeot.co.uk/russellsquare.
    در داخل این باجه ، متقاضیان با یک دستگاه تبلت روبرو خواهند شد که به سایت بازرگانی وصل میشود و میتوانند برای سفارش خودرو مورد نظرشان ، مدل و نوع و سطح بودجه مطلوبشان را ثبت کنند.
    این دفتر فروش از 7 صبح تا نیمه شب هر روز تا پایان ماه جاری اماده ارائه سرویس است.
    این فروشگاه پژو که از ژانویه امسال شروع به فعالیت کرده ، به عنوان مکان ثبت سفارش آنلاین موفقی شناخته شده و به گونه ای طراحی شده است که موفقیت این برند را هر چه بیشتر منعکس کند.
    کلیه مراجعین قادر هستند تا هر طراحی ،مدل و اپشن بندی را ، قبل از ثبت سفارش خود و دریافت پاسخ ، انخاب کنند .
    اولین سفارش ، 12 ساعت پس از راه اندازی این سیستم، ثبت شد. از آن پس  حدود 1 میلیون درخواست کننده(در بین 1.5 نسخه موجود) ، از این محل سرویس و خدمات دریافت کرده اند .
    به گزارش منبع اطلاعاتی این سایت ، پر ترافیک ترین زمان برای سفارش خودرو، پنج شنبه بعد از ظهرها میباشد و این در حالی است که از میان هر 5 سفارش ، دو تای مورد پژو کوچک 208 بوده که به عنوان پر متقاضی ترین خودرو شناخته شده است.
    به گفته دیوید پیل، مدیرعامل پژو ،این دفتر نماینگی کوچک یک نمونه بارز از چگونگی تحول حاصل از تاثیر تکنوژی بر بررسی،مشاهده و خرید محصول ست.
    در سالهای نه چندان دور، مراحل خرید یک خودرو ، خریدار را ملزم به گذران زمان زیادی در آگهی ها و تبلیغات مختلف نمایندگی های فروش میکرد، اما علی رغم اینکه خودرو دومین ارجحیت خرید هر شخص در طول مدت زندگی است، امروزه آن را میتوانید از هر جا ، حتی از داخل یک باجه تلفن انجام داد.

    ما متوجه شده ایم که چشم انداز خرده فروشی در حال تغییر است و مصرف کنندگان دوست دارند که آزادی  این را داشته باشند که با مرور در صفحات آنلاین، بدون نیاز به مذاکره یا تصمیم گیری ناگهانی ،خرید خود را انجام دهند. در سفارش آنلاین مشتریان خود را به طور قاطع در صندلی راننده قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد تا در فضای خودشان تصمیم بگیرند.
    با توجه به گزارشات پژو، مشتریان می توانند صندلی را در یک میز مخصوص طراحی کنند و یک صندوق کوچک را در قالب ماشین های مدل مقیاس 1:64 نمایش می دهند.
    در این نمایندگی ، در باجه تلفن Wi-Fi فعال شده است و یک دستگاه تبلت اپل برای انجام مراحل خرید خودرو برای انجام هر کاری که آنها در خانه انجام می دهند مانند پیکربندی وسیله نقلیه و برنامه های مالی در نظر گرفته شده است و  خریدار می توان ارزش مالی ماشین موجود خود را تخمین زده و حتی تاریخ تحویل خودرو را نیز رزرو کند.
    سیستم تجارت الکترونیک  به مشتریان اجازه می دهد که روند خرید را به صورت آنلاین آغاز کنند و سپس یک نمایندگی قابل دسترس را برای درایو تست انتخاب کنند ، به عبارتی  به آنها امکان دسترسی فیزیکی به اتومبیل ها داده می شود. پس از آزمایش رانندگی وسیله نقلیه، مشتریان می توانند از هر جایی به پورتال وارد شوند و مشخصات خودرو خود را نیز ذخیره کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو