فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه آرین در مراسم آغاز به کار آرین تایر خبر داد:

عرضه تایرهای بریجستون با استاندارد اختصاصی ایران

عصر خودرو - شرکت آرین تایر نماینده رسمی تایرهای بریجستون ژاپن در ایران از امروز رسما فعالیتش را آغاز کرد.

عرضه تایرهای بریجستون با استاندارد اختصاصی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،داریوش بی ریا مدیرعامل گروه آرین در مراسم آغاز فعالیت آرین تایر از ظرفیت ٢٢ میلیون حلقه ای تایر در کشور و تولید ١٤ میلیون حلقه از ظرفیت ٨ میلیون حلقه ای واردات خبر داد و افزود : این ظرفیت تا کنون به دلیل خروج برندهای معتبر در اختیار تایرهای چینی بوده اما با مصوبه جدید وزارت صنعت مبنی بر عرضه تایر توسط نمایندگان رسمی مدتی است تایرها با برند معتبر به صورت رسمی وارد می شوند و بریجستون نیز در این زمره از امروز فعالیتش را به صورت رسمی آغاز کرده است.
    بی ریا ضمن اشاره به دریافت نمایندگی رسمی بریجستون در دی ماه ٩٥ از برنامه عرضه دو برند زیر مجموعه فایراستون و دیتون در کنار بریجستون در آینده نزدیک خبر داد و افزود : طی سال های اول روی برند بریجستون تمرکز خواهیم داشت.
    بی ریا در ادامه و با اشاره به  خصوصی بودن فروشگاه های فروش تایر در کشور گفت : معتقدیم این روند در فروش و خدمات پس از فروش تایر به مرور تغییر خواهد کرد.
    مدیرعامل گروه آرین  ضمن تاکید بر جدی نبودن قاچاق تایر در ایران گفت : تایرهای بریجستون توسط آرین تایر با استانداردهای اختصاصی کشور طراحی و عرضه خواهند شد و این موضوع روی تایرهای بریجستون در ایران نیز درج خواهد شد.
    بی ریا ضمن اشاره به سخت گیری های فراوان در ارائه استانداردهای تایر در کشور گفت: ما تاکنون موفق به کسب استانداردهای لازم برای حدود 60 مدل تایر شده ایم و معتقدیم با اضافه شدن 40 تایر دیگر سبد محصولاتمان کامل خواهد شد.
    وی در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که عمده خودروهای تولید ایران از تایرهای سایز ١٣ و ١٤ استفاده می کنند گفت: عمده خودروهای جدید و پلت فرم های جدید در جهان سایز ١٥ به بالا هستند اما با توجه به اینکه عمده خودروهای تولید داخل ایران سایز ١٣ و ١٤ هستند به صورت سفارشی بریجستون مجددا قالب های این تایرها را برای ایران وارد خط تولید کرده است.
    مدیر عامل گروه آرین در پایان از برنامه عرضه یک میلیون حلقه تایر بریجستون در برنامه ای ٥ ساله به بازار ایران خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو