فونیکسریمکسبهتام

آیا واکسهال با پژو-سیتروئن به دوران طلایی بازمی گردد؟

عصر خودرو- شرکت خودروسازی واکسهال که زمانی یک برند جهانی محسوب می شد، از زمان ادغام با اوپل در چند دهه قبل، حضور در بازارهای خارج از انگلیس را تجربه نکرده است، اما کارلوس تاوارس مدیرعامل پژو-سیتروئن که چندی پیش اوپل را در اختیار گرفت، گفته است در سالهای آینده این وضعیت را تغییر خواهد داد.

آیا واکسهال با پژو-سیتروئن به دوران طلایی بازمی گردد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تاوارس در حاشیه نمایشگاه خودرویی فرانکفورت به نشریه انگلیسی اتواکسپرس گفت: مادامیکه برنامه تجاری درست باشد، صادرات برای ما بسیار خوب است. مردم زمانیکه حرف از صادرات میشود هیجان زده می شوند، اما یک چیز را فراموش می کنند، صادرات می تواند زیان ده باشد زیرا اگر شما بخواهید صادر کنید هزینه های تولید باید بسیار رقابتی باشد.

    وی افزود: واکسهال باید هزینه های تولید خود را کنترل شده نگه دارد و مطمئن شود که کیفیت ساختش در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

    هنوز هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا واکسهال برای بدست آوردن یک جایگاه در بازارهای جهانی تلاش خواهد کرد یا خیر منتشر نشده است. بازار کشورهایی که سیستم راست فرمان دارند همچون ژاپن، تایلند، استرالیا و نیوزلند گزینه های مطلوبی برای صادرات هستند، بویژه که حضور پژو-سیتروئن در اکثر این کشور در حال حاضر محدود است.

    تاوارس صریحا اعلام کرده که خواهان مشاهده بازگشت گروه PSA به آمریکا است و واکسهال می تواند بلیت ورود پژو-سیتروئن به این کشور باشد، البته هنوز هیچ مطلب رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم