فونیکسریمکسبهتام

پادرا؛ تبلور قدمت و قدرت

عصر خودرو-وانت پادرا مزایایی هم چون حمل بار معادل ۳ برابر محصولات مشابه و مصرف سوخت کم در حمل بار استاندارد و محصولی منحصر به فرد در بازار داخلی است.

پادرا؛ تبلور قدمت و قدرت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، وانت پادرا محصول دیگری از شرکت زامیاد با تمرکز بر رعایت استاندارهای کشور و به‌ روز رسانی در تجهیزات رفاهی و فنی بازطراحی و در راستای حفظ و ارتقا اصل مشتری مداری به بازار عرضه شده است. توان حمل، قدرت بالا و استهلاک پایین از ویژگی های است که در خودروهای تجاری همواره نقش تعیین کننده ای داشته است؛ با ورود نسل سوم نیسان جونیور در سال 1349 که در ایران با نام زامیاد 24 شناخته می شود این سه ویژگی توامان توسط شرکت زامیاد در یک محصول قدرتمند به بازار عرضه شد؛ محصولی که با رنگ آبی خاص خود سال ها در ذهن نشست. اولین بار در رقابت با وانت تویوتا مدل استات توسط نیسان ژاپن طراحی و تولید شد. این محصول تا آنجایی کار خود را پیش برد که نزدیک به نیم قرن توانست با اتکا به ویژگی های منحصر به فرد خود چون توان حمل بار بالا، استهلاک پایین در کنار فراوانی قطعات یدکی و سهولت در تعمیرات نقش ویژه ای را در ناوگان حمل و نقل تجاری کشور ایفا کند، به صورتی که تصور شبکه گسترده حمل و نقل بار درون و برون شهری کشور بدون وجود این محصول توانمند، غیر ممکن است.

    بنابراین گزارش، شرکت زامیاد به واسطه ماهیت اصلی و اجرای مسئولیت های اجتماعی در راستای مشتری مداری و ... اقدام به بهسازی و به روز رسانی محصول منحصر به فرد خود (وانت زامیاد) طی سال ها تولید این محصول کرد؛ به نحوی که با تعریف مجدد و بررسی های دقیق مهندسی توانست با طرح ریزی پروژه های میان مدت و بلند مدت اقدام به عرضه و تولید محصول جایگزین وانتزامیاد کند.
    گفتنی است، پادرا با توجه به سبد محصولات وانت در کشور به دلیل داشتن قابلیت‌هایی هم چون راحتی در فرمان پذیری و هندلینگ، تقویت سیستم ترمز، تجهیز به گیربکس 6 سرعته و امکان نصب انواع کاربری‌های ازجمله: وانت یخچال دار، بُنکر، وانت حمل مواد لبنی، بالابر و بیش از 10 عنوان کاربری دیگر در کنار برخورداری از سه ویژگی توان حمل، قدرت بالا و استهلاک پایین تبدیل به محصولی منحصر به فرد در بازار خودروهای تجاری سبک درون‌شهری شده است و به زعم اکثر کارشناسان صنعت خودرو با توجه به ارتقا تجهیزات رفاهی و فنی صورت گرفته پادرا جایگزینی مناسب برای وانتزامیاد خواهد بود.
    شرکت خودروسازی زامیاد در راستای سند چشم انداز 1404 پروژه های متعددی را جهت تبلور نام کشور در تولید و عرضه انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین تعریف و در مقاطع مختلف اجرا خواهد کرد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو