فونیکسریمکسبهتام

معاون بازاریابی و فروش سایپا:

وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه شرایط ارائه خدمات در سایپا بر اساس آمار ارائه شده از مراجع ذیصلاح نسبت به گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است.

وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، «رضا تقی زاده» امروز (سه شنبه) با بیان مطلب فوق، افزود: خودروساز با توجه به روند تولید خودرو و با در نظر گرفتن همه عوامل موثر در تولید، برنامه زمانی مشخصی برای تولید محصولات خود در ابتدای هر سال اعلام می کند و بر اساس این برنامه ریزی، شرایط فروش محصولات و عرضه آن به بازار مشخص و در طول سال و در زمان های معین اعلام می شود.

    وی بیان داشت: امسال نیز به همت کارکنان و مهندسان گروه خودروسازی سایپا ضمن افزایش رشد تولید 20 درصدی محصولات این گروه در همسنجی با پارسال، شاهد افزایش کیفیت خودروهای تولیدی از جمله دو ستاره شدن خودرو سایپا 151 هستیم؛ همچنین بیشترین خودروهای چهار ستاره کیفی نیز جز محصولات تولیدی گروه سایپا است.

    تقی زاده ادامه داد: با توجه به رشد چشمگیر تولید شرکای تجاری، شاهد افزایش فروش 23 درصدی کل محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به سال گذشته بوده ایم و همچنین در گروه سایپا نیز بر این اساس و با تاکیدات مدیریت ارشد گروه مبنی بر افزایش رضایتمندی مشتریان، همواره سعی شده که این مهم در دستور کار قرار گیرد و تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصول در جهت افزایش رضایت مندی بیشتر مشتریان حرکت کند که خوشبختانه بر اساس آمار مراجع ذیصلاح در این مسیر بوده است.

    معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا خاطرنشان کرد: گروه سایپا در راستای بهبود و افزایش رضایتمندی مشتریان طی برنامه ای مدون اقدام به رتبه بندی قطعه سازان خود کرده است و با انتخاب قطعه سازان برتر سعی در تولید قطعات کیفی داشته است تا بر اساس برنامه و در زمان مشخص قطعات را به سایپا جهت تولید تحویل دهند؛ این روند موجب شده که تولید خودرو با مشکلات کمتری روبرو شود.

    وی اظهار داشت: ابتدای امسال و با وقوع آتش سوزی در شرکت «کروز» که تامین کننده عمده محصولات گروه سایپا بود، دچار مشکل شدیم و این امر سبب شد وقفه ای یک ماهه در تاخیر تحویل محصولات به مشتریان تحمیل شود که با تلاش مسئولان آن شرکت و پیگیری های صورت گرفته از سوی سایپا مشکلات در حال برطرف شدن است.

    تقی زاده تاکید کرد: با توجه به تولید خودروهای جدید و مشترک با شرکای خارجی سعی شده سفارش گذاری قطعات و واردات آن به کشور در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد، البته گاهی اوقات موارد و مشکلاتی در ترخیص قطعات سفارشی در گمرک ایجاد می شود که در روند تولید محصول تاثیرگذار است؛ در این خصوص هم طی جلساتی با مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک کشور سعی شده این مشکلات به حداقل برسد و زمان ترخیص قطعات در کوتاه ترین زمان صورت پذیرد.

    ** تولید نخستین خودرو تولیدی گیربکس اتوماتیک در سایپا

    وی بیان داشت: سایپا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و در تعامل با سازمان تاکسیرانی در سراسر کشور با هدف عرضه محصولات خود به ناوگان عمومی همواره پیشرو بوده و نخستین خودرو تولیدی گیربکس اتوماتیک در کشور نیز توسط گروه سایپا به این ناوگان افزوده شد.

    این مقام مسئول شرکت سایپا اضافه کرد: در این راستا سعی شده بر اساس قرارداد منعقده فی مابین، محصولات خود را در زمان مشخص به مشتریان تحویل دهد، اما در برخی اوقات در فرآیند تامین اعتبار از سوی بانک ها و اسقاط خودرو فرسوده که از سوی سازمان تاکسیرانی صورت می پذیرد، مشکلاتی وجود دارد که با تلاش های انجام شده، موانع در کمترین زمان ممکن مرتفع می شود.

    وی در پایان تصریح کرد: همانگونه که مدیرعامل گروه سایپا در خصوص وجود مشکلاتی در فرآیند تولید، فروش و خدمات پس از فروش خودرو از مشتریان عذرخواهی کرد، با تاکید و پیگیری های متعدد سعی شده که با کم کردن مشکلات موجود، بتوانیم رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

    تقی زاده با بیان اینکه این روند در تحویل خودرو به مشتریان هم دنبال می شود، ابراز امیدواری کرد که به روزی برسیم که نارضایتی اندک موجود در فروش و خدمات پس از فروش به صفر برسد.

    طی روزها و هفته های گذشته تعدادی از مشتریان گروه خودروسازی سایپا طی تماس های متعدد تلفنی از تحویل نشدن به موقع خودروهای ثبت نامی این خودروساز گلایه داشتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو