فونیکسریمکسبهتام

فولکس واگن گارانتی ۶ ساله "اطلس" را به دیگر مدل‌ها نیز می‌دهد

عصر خودرو- فولکس واگن در زمانیکه که مدل "اطلس" هنوز یک خودروی جدید بود، اعلام کرد که این خودرو یک گارانتی بسیار ویژه و در واقع بهترین گارانتی موجود شامل ۷۲ هزار کیلومتر یا شش سال(هر کدام زودتر فرابرسد) را دریافت خواهد کرد.

فولکس واگن گارانتی ۶ ساله "اطلس" را به دیگر مدل‌ها نیز می‌دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، گزارشها حاکی از اینست که فولکس واگن معتقد است این ایده بسیار خوب بوده و قصد دارد آن را تقریبا روی تمام مدلهای تولیدی اش اجرا کند. 

    تمام مدل های 2018 شامل بیتل، بیتل کروکی، گلف، گلف آلتراک، گلف GTI، گلف R و گلف اسپرت واگن، جتا، پاسات، تیگوان و اطلس این گارانتی را دریافت خواهند کرد.

    هنریخ جی ووئبکن، مدیرعامل فولکس واگن در آمریکا گفت: فولکس واگن همیشه یک خودروی مردمی بوده و با این گارانتی ما مردم را در اولویت قرار داده ایم. ما معتقدیم با عرضه خودروهای مناسب در زمان درست و با رقابتی کردن این عرضه، ما در جایگاهی برای رشد در بازار آمریکا قرار داریم.

    با این گارانتی نه تنها مشتری منتفع خواهد شد، بلکه خریدار بعدی نیز نفع خواهد برد زیرا این گارانتی قابل انتقال به غیر است. صرف نظر از اینکه چه کسی خریدار اول خودرو است، خودروهای فولکس واگن تحت گارانتی شش سال یا 72 هزار کیلومتر خواهند بود.

    دریک حاتمی معاون اجرایی، فروش و بازاریابی فولکس واگن گفت: فولکس واگن مجددا در آمریکا شروع به رشد کرده و خریداران از اطلس و تیگوان استقبال کرده اند. گسترش گارانتی ویژه به خودروهای دیگر به نمایندگی های ما یک اهرم تبلیغی برای دیگر مدلها را میدهد و این امر به کاهش هزینه های داشتن خودرو برای خریداران منجر می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم