فونیکسریمکسبهتام

هفته آینده از سوی دروازه تجارت فراسو در تهران برگزار خواهد شد

همایش معرفی اتومکانیکای استانبول با حضور مدیر ارشد این نمایشگاه

عصر خودرو- شرکت دروازه تجارت فراسو، دفتر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فرانکفورت در ایران همایش معرفی نمایشگاه اتومکانیکای استانبول را در تهران برگزار می‌کند.

همایش معرفی اتومکانیکای استانبول با حضور مدیر ارشد این نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت دروازه تجارت فراسو، دفتر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فرانکفورت در ایران، در نظر دارد به‌منظور معرفی نمایشگاه اتومکانیکای استانبول به تولیدکنندگان ایرانی و بررسی آخرین دستاوردها و اهداف پیش روی آن، همایش معارفه‌ای با مدیر ارشد این نمایشگاه در تهران برگزار کند.
    بر اساس اعلام دروازه تجارت فراسو، در این همایش که دوشنبه 17مهرماه در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود، جان برکی، مدیر ارشد نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت حضور خواهد داشت و طی سخنرانی خود، آخرین دستاوردهای و برنامه‌های این نمایشگاه معتبر در حوزه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش خودرو را برای علاقه‌مندان در کشورمان تشریح خواهد کرد.
    شرکت‌هایی که فعالیت آن‌ها در زمینه تولید قطعات مرتبط با خودرو، تجهیزات کارگاهی و تعمیرگاهی، کارواش
    و خدمات پس از فروش خودرو و تمایل به حضور در این نمایشگاه را دارند، جهت دریافت دعوت‌نامه رسمی این همایش می‌توانند با شرکت دروازه تجارت فراسو به شماره تلفن 88062338-021 تماس بگیرند یا از وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com دیدن کنند.
    بر اساس اعلام دروازه تجارت فراسو، تخفیفات ویژه و اولویت ثبت‌نام برای اجاره غرفه با شرکت‌هایی است که در این همایش حضور داشته باشند.
    نمایشگاه اتومکانیکای استانبول مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت قطعات و خدمات پس از فروش خودرو در ترکیه، آسیای میانه و اروپای شرقی است که توسط شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت در شهر استانبول برگزار می‌شود. این نمایشگاه متخصصین و بازرگانان صنایع مربوطه را زیر یک سقف جمع می‌کند و به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که حضوری شایسته در بازارهای ذکر شده داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط