فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو خبر داد

معضل جدید مردم در بازار خودرو

عصر خودرو- رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه اخیراً شماره گذاری ۹ خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی انجام نمی شود، گفت: ممانعت خودروسازان در اسقاط خودروهای فرسوده عاملی شده تا امکان شماره گذاری این خودروها فراهم نشود.

معضل جدید مردم در بازار خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سعید موتمنی  با اشاره به اوضاع نابسامان بازار خودرو و سرگردانی مردم در تحویل خودروهای پیش خرید شده ، اظهارداشت: در حال حاضر قیمت در بخش خودروهای وارداتی هر روز در حال افزایش است و هیچ خبری از سازماندهی قیمت‌ها در این بخش نیست.

    رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه اخیراً شماره نکردن تعدادی از خودروها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی هم مشکلات خریداران را افزایش داده است، گفت: مردم این خودروها را پیش خریده کرده و باید در زمان مقرر تحویل می گرفتند اما ممانعت خودروسازان در اسقاط خودروهای فرسوده عاملی شده تا امکان شماره گذاری این خودروها فراهم نشود.

    وی تصریح کرد: مردم وقتی به نمایندگی های خودروسازان مراجعه کرده و دلیل عدم تحویل خودروهای خود را پیگیری می ‌نند هم با پاسخ قانع کننده ای روبه رو نمی‌شوند.

    موتمنی با بیان اینکه درحال حاضر خودروهایی مانند هایما، گراندویتارا، سراتو و تعدادی از خودروهای کرمان موتور و مابقی شرکت های خودروساز شماره گذاری نمی شوند، اظهارداشت: برای رفع این مشکل باید تدبیر جدی به کار گرفته شود.

    به گزارش تسنیم، اخیراً سرهنگ سعید روحی معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی در مورد علت اقدام پلیس در شماره نکردن تعدادی از خودروهای داخلی گفته است: برابر مصوبه ای که امسال در هیات محترم وزیران به تصویب رسیده و از تاریخ 20 شهریور96 اجرایی شد شماره گذاری کلیه خودروهای سواری داخلی که میزان مصرف سوخت آنها 8.5 لیتر و یا بالاتر از 8.5 در 100 کیلومتر است را موکول به اسقاط یک خودروی فرسوده کرده است که مطابق این مصوبه 9 خودروی داخلی شناسایی و شماره گذاری آنها نیز منوط به اسقاط خودروی فرسوده شد.

    به گفته معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی هم اکنون شماره گذاری 9 خودرو داخلی مربوط به 4 شرکت متوقف شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو