فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از اتوبوس رویایی تیم ملی آلمان

عصر خودرو: سورپرایز ملی پوشان آلمانی با اتوبوس جدید از سوی فدراسیون فوتبال و شرکت مرسدس بنز سرو صدای زیادی در محافل خبری این کشور به پا کرده است.

رونمایی از اتوبوس رویایی تیم ملی آلمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰
  • رونمایی از اتوبوس رویایی تیم ملی آلمان
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرورزشی، همان طور که در خبرها آمده بود کاروان تیم ملی آلمان در بازگشت از ایرلندشمالی در فرودگاه مونیخ از سوی روسای فدراسیون فوتبال و اسپانسر قدیمی خود سورپرایز شد تا با تحویل گرفتن اتوبوس جدید از این پس سفرهای داخلی را با این خودروی مدرن انجام بدهد.
اتوبوسی مدرن و پیشرفت با بهترین امکانات و استانداردهای روز خودرویی دنیا که قابلیت های فراوانی نیز برای آسایش و رفاه اعضای تیم ملی آلمان در دل خود جا داده است. بنا به اظهار نظر مدیر فروش شرکت مرسدس بنز در این اتوبوس بهترین تدابیر ایمنی برای سرنشینان در کنار مسائل رفاهی در نظر گرفته شده است.
اتوبوس جدید آلمان که با زنگ بندی ویژه توجه همه رسانه ها را به خود جلب کرده در عین سادگی درونی مزایای قابل توجهی برای بازیکنان تیم ملی آلمان دارد از جمله صندلی های اتوبوس که هم زمان کار ماساژ بازیکنان در طول مسافرت را نیز انجام می دهد و در کنار آن با تعبیه یک کامپیوتر پشت صندلی های جلوی باعث می شود تا آنها در طول سفر با اتوبوس به تمام امکانات سایبری دسترسی داشته باشند.
این اتوبوس فوق مدرن که اولین سری از تولید این مدل محسوب می شود بنا به اعلام شرکت دایملر کرایسلر و مرسدس بنز می تواند یار دوازدهم تیم ملی آلمان لقب بگیرد که اولین سفر با آن برای آلمان ها بعد از برد شیرین 3-1 در بلفاست از مونیخ به شهر ماینز بود که توجه ملی پوشان را جلب کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط