فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور خبر داد

ارائه خدمات روزانه مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر به ۳۰۰ نفر

عصر خودرو- معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور با اشاره به اینکه مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر هشتمین مرکز تهران محسوب می‌شود، از امکان خدمات رسانی روزانه این مرکز به ۳۰۰ نفر خبر داد.

ارائه خدمات روزانه مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر به ۳۰۰ نفر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید روحی در مراسم افتتاح مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر، اظهارکرد: تا اواخر سال 82 در راستای اصل 44 قانون اساسی بخشی از وظایف پلیس راهور به بخش خصوصی واگذار شد که شماره گذاری خودروها و صدور گواهینامه از جمله آنهاست که به موسسه راهگشا واگذار شده که خوشبختانه این موسسه به خوبی وظایف خود را انجام داده است.

    معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور اضافه کرد: دارندگان وسایل نقلیه که قصد نقل و انتقال وسیله خود را دارند مکلفند به ادارات راهنمایی و رانندگی یا مراکز معین مراجعه کنند. بر همین اساس 43 مرکز تعویض پلاک و 275 دفتر خدمات خودرویی داریم و این بخش‌ها در 613 غرفه به مردم خدمت ارائه می‌دهند. 

    روحی با بیان اینکه پیش از افتتاح مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر هفت مرکز دیگر در تهران خدمت رسانی می‌کردند، گفت: ما در مناطق شمال و جنوب خلاء تعویض پلاک داشتیم که به همت مسئولان باقرشهر این مرکز از امروز شروع به کار کرد.

    وی اضافه کرد: از ابتدای سال 96 عملیات ساخت و ساز این مرکز در فضایی به وسعت 5000 متر مربع آغاز شد. مرکز باقرشهر شش غرفه دارد که در آنها به مردم خدمت رسانی می‌شود.

    معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور در مورد ظرفیت مرکز باقرشهر نیز گفت: این مرکز توانایی پاسخگویی روزانه به 300 ارباب رجوع را دارد.

    روحی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن مرکز در نزدیکی کهریزک، شهر ری، باقرشهر و حسن آباد شهروندان این مناطق می‌توانند از این مرکز استفاده کنند و امیدوارم با راه اندازی مرکز باقرشهر شاهد افزایش رضایت مردم باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو