فونیکسریمکسبهتام

مدیر فروش سایپا خبر داد:

تسهیلات ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریالی برای متقاضیان طرح تعویض خودروهای دست دوم

عصر خودرو : گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان و توسعه سهم خود در بازار خودرو کشور، طرح تعویض خودروهای دست دوم با خودرو صفر کیلومتر را در قالب طرح کلید به کلید در سراسر کشور اجرا می کند.

تسهیلات ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریالی برای متقاضیان طرح تعویض خودروهای دست دوم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶:۲۵

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از موج، فرامرز طاهری مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، در جمع نمایندگان منتخب برای اجرای این طرح با بیان این مطلب گفت: در راستای اهداف سال جهاد اقتصادی، فاز جدید طرح کلید به کلید از مرداد ماه سال جاری در نمایندگی های منتخب در تمام استان ها و به تدریج در تمامی نمایندگیهای فروش سراسر کشور توسعه می یابد.
    وی با اشاره به اینکه طرح مذکور در فاز آزمایشی به اجرا درآمده است، اظهار داشت: طرح تهاتر کلید به کلید، طرح توسعه یافته تری از طرح Used Car رایج در کشورهای توسعه یافته است، چرا که در طرح فروش خودروهای دست دوم در دنیا فقط خودروی دست دوم با وارانتی و گارانتی شرکت سازنده به فروش می رسد در صورتیکه در طرح سایپا علاوه بر موارد فوق، بهای خودروی دست دوم به عنوان آورده نقدی مالک آن در خرید خودروی نو محاسبه می شود.
    مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تأکید کرد: برای متقاضیان مشارکت در طرح تعویض خودروهای دست دوم سایپا همچنین 20 تا 50 میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده و این بدین معنی است که دارنده یک خودرو دست دوم از محصولات شرکت با کمترین بودجه و در مواردی هم بدون وجه نقد شامل بهای خودرو دست دوم خود و تسهیلات اعطایی، یک دستگاه خودرو نو تحویل خواهد گرفت. این طرح برای خودروهای دست دوم پراید سال 80 به بعد عملیاتی شده است.
    طاهری در خصوص فرآیند اجرایی تعویض خودروهای دست دوم با صفر کیلومتر یادآور شد: سعی ما بر این است که طرح کلید به کلید با کمترین خطا و بیشترین رضایت به اجراء درآید، بنابراین با توجه به حساسیت های موجود، اجرای آن در سطح کشور مرحله به مرحله اجراء می شود و خودروهای جایگزین در فاز اول خانواده پراید، ریو و تیبا می باشد که در فازهای بعدی تمام محصولات گروه به سبد محصولات نو اضافه خواهد شد.
    وی به توسعه کسب و کار نمایندگی های مجاز سایپا با اجرای این طرح اشاره و بیان کرد: همزمان با فروش خوردوهای صفر کیلومتر، عرضه خودروهای دست دوم شناسنامه دار نیز در نمایندگی های سایپا ایجاد می شود.
    در ادامه این جلسه، حسن فروزان مهر قائم مقام مدیر عامل شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا (مجری طرح) گفت: بحث تعویض خودروهای دست دوم به عنوان یک صنعت جدید و یکی از صنایع پائین دستی خودرو مطرح می باشد که برای اولین بار فعالیت اجرایی آن از سوی گروه خودرو سازی سایپا در کشور آغاز شده است.
    وی ادامه داد: بهسازی و فروش مجدد خودروهای دست دوم با ارائه خدمات پس از فروش (گارانتی) نیز جزء برنامه هایی است که در این پروژه پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
    فروزان مهر بیان کرد: بررسی های به عمل آمده نشان می دهد ورود تولیدکننده در مدیریت موجودی و برندسازی خودرو کارکرده برای توانمند سازی واسطه ها به منظور انجام برنامه های بازاریابی مجدد، موفق و بسیار حیاتی است.
    عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کلید رشد پیوسته در هر طرحی، شفافیت و تقارن اطلاعات است، مشتریان سعی می کنند جهت جستجو و جمع آوری اطلاعات برای خرید خودرو کارکرده همان فرآیند خرید خودروی نو را طی کنند.
    یادآور می شود علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به نشانی www.saipacorp.ir و یا www.autosetco.com مراجعه کنند.

    کرمان موتوراکستریم