فونیکسریمکسبهتام

مردم فریب امدادخودروهای قلابی را نخورند

عصر خودرو- تلفن های مشکوک به اهالی پایتخت، زیاد شده. اخیرا کلاه برداران در یک تماس تلفنی، با سو استفاده از نام امداد خودرو، مشتریان را ترغیب به پرداخت مبالغی کرده و به افراد وعده ضمانت یک ساله خودرو می دهند.

مردم فریب امدادخودروهای قلابی را نخورند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پول نیوز، «شما صاحب یک پراید هستید که برای دریافت کارت امداد خودروی آن باید 189 هزار تومان پرداخت کنید.» خانمی پشت تلفن این جملات یا مشابه آن را به افراد مختلف می گوید و به آن ها تضمین می دهد در صورت دریافت این کارت، امداد خودروی بهارستان تمامی مشکلات مربوط به خودروی شما را تا یکسال به صورت رایگان رفع و رجوع می کند. او وعده می دهد که حتی در صورت نیاز، خودروی شما به صورت رایگان با جرثقیل حمل شده و به تعمیرگاه های مجاز منتقل می شود.

    وعده و وعیدهای کلاه‌بردار تلفنی هنوز تمام نشده. وقتی راجع به جزییات بیشتری از او سوال کنید، سوال شما را تحت تاثیر یک وعده جدید قرار می‌دهد که: این کارت امداد یک کارت عادی نیست و با تهیه آن، از سالانه 400 هزار تومان کسر هزینه بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث بهره‌مند خواهید شد.

    نماینده امداد خودرو صراحتا این تماس‌های تلفنی را کلاه‌برداری خوانده و به پول نیوز گفت: اخیرا شرکت‌هایی که مثل قارچ رشد کرده‌اند، اطلاعات مشتری‌ها را به نحوی به دست آورده و شروع به تماس گرفتن با آن‌ها می‌کنند. حتی بعضا دیده شده که برخی از آن‌ها مشتریان را به قطع بیمه تامین اجتماعی تهدید کرده‌اند!

    او  ادامه داد: ما امداد خودروی «ایران» هستیم و روی کارت‌های عادی یا طلایی که از طرف ما صادر می‌شود باید نام ما به صورت کامل درج شده باشد.

    این مقام مسئول تاکید می‌کند که امداد خودوری ایران اصلا کارت 189 هزار تومانی ندارد و قیمت ثابتی برای نرخ‌گذاری کارت‌های اصل امداد خودرو وجود ندارد چرا که قیمت این کارت‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد.

    امداد خودرو ایران از مردم خواست که در صورت مواجه با چنین تماس‌هایی حتما از سایت www.emdadkhodro.com استعلام بگیرند تا مطمئن شوند دفتری که از سوی آن با آن‌ها تماس گرفته شده رسمیت دارد یا خیر.

    گفتنی است امداد خودرو ی ایران  بارها و بارها نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کرده‌ و وقت آن رسیده که مراجع قانونی چنین کلاه‌برداری‌هایی را جدی‌تر پیگیری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو