فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

آمادگی سایپایدک برای ارائه خدمات نوین به زائران اربعین حسینی

عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک از تجهیز اکیپ‌های خدمت رسانی و نمایندگی‌های حاضر در طرح ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد.

آمادگی سایپایدک برای ارائه خدمات نوین به زائران اربعین حسینی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، مهندس علیشاهی با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: طرح ارائه خدمات ویژه سایپا به زائران سید الشهدا (ع) از 11 تا 23 آبان ماه به مدت دو هفته در مسیرهای منتهی به مرزهای غرب و جنوب غرب کشور اجرا می‌شود.

    علیشاهی افزود: با دستور مدیرعامل محترم گروه مبنی بر رفاه بیش از پیش زائران امام حسین (ع)، سایپایدک نسبت به تهیه توزیع زائر کارت اقدام می‌کند که مشتریان محترم می‌توانند این کارت را از پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگی‌های سایپا و پایگاه های امداد خودرو سایپا دریافت کنند و از خدمات امدادی حمل و نقل رایگان خودرو در صورت بروز نقص فنی یا تصادف بهره‌مند شوند.
    وی افزود: با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شیرین، شلمچه و چزابه (بستان)، 15 نمایندگی منتخب طرح اربعین سایپا به طور ویژه در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت‌رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا هستند.
    مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: زائران محترمی که برای دریافت خدمات به نمایندگی‌های سایپا مراجعه می‌کنند از 50 درصد تخفیف در ارائه خدمات بجز صافکاری و نقاشی بهر‌ه‌مند می‌شوند.
    مدیرعامل سایپایدک همچنین از استقرار پایگاه های خدمات تعمیراتی در مناطق مرزی قصر شیرین، مهران و چزابه (بستان) خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران محترم، در مناطق مرزی جایگاه ارائه خدمات در نظر گرفته شده و تعمیرکاران مجرب سایپایدک در روزهای یاد شده به ارائه خدمات خواهند پرداخت ضمن اینکه تمامی تجهیزات لازم در این پایگاه ها نصب می‌شود.
    وی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی سفر تعداد زیادی از هموطنان با خودروهای شخصی به سمت مناطق مرزی، لازم است مشتریان محترم در صورت نیاز به دریافت خدمات ویژه گروه سایپا مدارک سفر به عراق را نیز همراه داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو