فونیکسریمکسبهتام

از سوی شرکت دروازه تجارت فراسو برگزار شد؛

همایش بررسی اهداف نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در تهران برگزار شد

عصر خودرو- همایش بررسی اهداف نمایشگاه اتومکانیکای استانبول از سوی شرکت دروازه تجارت فراسو در تهران برگزار شد.

همایش بررسی اهداف نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در تهران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰
  • همایش بررسی اهداف نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در تهران برگزار شد
  • همایش بررسی اهداف نمایشگاه اتومکانیکا در تهران برگزار شد
  • همایش بررسی اهداف نمایشگاه اتومکانیکا در تهران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، روز دوشنبه، 17 مهر ماه، شرکت دروازه تجارت فراسو به‌عنوان نماینده مسه فرانکفورت آلمان در ایران، همایشی با عنوان بررسی اهداف نمایشگاه اتومکانیکای استانبول را با حضور مدیر این نمایشگاه و جمعی از مدیران ارشد صنعت قطعه‌سازی کشور برگزار کرد.
در این نمایشگاه، هرمز مهبد، مدیرعامل هولدینگ تجارت فراسو با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایشگاه اتومکانیکای استانبول گفت:"اتومکانیکای استانبول می‌تواند برای غرفه گذاران ایرانی راهی برای اتصال با خریداران بین‌المللی قطعات خودرو باشد و با توجه به حضور پررنگ بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف، این نمایشگاه فرصت خوبی برای تعاملات تجاری است. از سوی دیگر غرفه گذاران بین‌المللی نیز حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند و به این ترتیب امکان همکاری‌های گسترده میان قطعه سازان ایرانی و قطعه سازان جهانی وجود دارد."
وی افزود:"اتومکانیکای استانبول هرچند در کشور ترکیه برگزار می‌شود اما نگاهی کاملا جهانی دارد و با همین دیدگاه هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین اتومکانیکاهای جهان است. بازدیدکنندگان مختلفی از اروپای شرقی، شمال آفریقا، خاورمیانه و حتی کشورهای خارج از این مناطق برای بازدید و مراودات تجاری به این نمایشگاه می‌آیند. به دلیل موقعیت فیزیکی خاص کشور ترکیه و شهر استانبول در دروازه میان اروپا و آسیا، این نمایشگاه بسیار مورد توجه است."
در این مراسم جان برکی، مدیر نمایشگاه اتومکانیکای استانبول نیز حضور داشت. وی در سخنانی به جایگاه ایران در اتومکانیکای استانبول اشاره کرد و گفت:"از نظر حضور غرفه گذاران، ایران در رده چهارم غرفه گذاران خارجی اتومکانیکا جای دارد. از نظر شمار بازدیدکنندگان اما وضعیت ایران بسیار بالاتر است به‌گونه‌ای که با اختلاف زیاد، ایرانی‌ها در رتبه نخست بازدیدکنندگان خارجی اتومکانیکای استانبول جای دارد. در دوره قبل 30درصد از بازدیدکنندگان خارجی این نمایشگاه را ایرانی‌ها تشکیل می‌دادند."
وی در زمینه تسهیلات در نظر گرفته شده برای غرفه گذاران ایرانی افزود:"حضور غرفه گذاران ایرانی در این نمایشگاه برای ما بسیار مهم است و به همین دلیل تسهیلاتی را برای غرفه گذاران ایرانی در نظر گرفته‌ایم. غرفه گذاران ایرانی در صورت ثبت‌نام سریع‌تر در این نمایشگاهی از 9درصد تخفیف در هزینه غرفه‌ها برخوردار می‌شوند ضمن آنکه امکان ارائه اطلاعات آن‌ها در خبرنامه اتومکانیکا نیز وجود دارد و به‌علاوه تسهیلاتی برای انتشار تبلیغات آن‌ها در فضای نمایشگاهی نیز وجود دارد."
وی در پایان افزود:"نمایشگاه اتومکانیکای استانبول مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت قطعات و خدمات پس از فروش خودرو در ترکیه، آسیای میانه و اروپای شرقی است که توسط شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت در شهر استانبول برگزار می‌شود. این نمایشگاه متخصصین و بازرگانان صنایع مربوطه را زیر یک سقف جمع می‌کند و به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که حضوری شایسته در بازارهای ذکر شده داشته باشند."
علاوه بر مدیران اتومکانیکا، مدیرانی از صنعت قطعه‌سازی کشور نیز در این مراسم به اهمیت شرکت در نمایشگاه‌های اتومکانیکا و به‌طور مشخص اتومکانیکای استانبول پرداختند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نمایشگاه اتومکانیکای استانبول و ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت دروازه تجارت فراسو به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو