فونیکسریمکسبهتام

تخصیص سوخت برای خودروهای درون شهری منوط به اخذ پروانه فعالیت است

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از مهر امسال تخصیص سوخت برای خودروهای نفتگاز درون شهری سوز منوط به اخذ پروانه فعالیت خواهد بود.

تخصیص سوخت برای خودروهای درون شهری منوط به اخذ پروانه فعالیت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمود آقامحمدیان افزود: از بهمن سال گذشته تا شهریور امسال مبنای تخصیص سوخت وسایط نقلیه درون شهری بر پایه ثبت نام در سامانه WWW.UTCMS.IR بود.
    به گفته وی، از نخستین روز مهر جاری مبنای تخصیص سوخت علاوه بر ثبت نام در سامانه بیان شده بر اساس اخذ پروانه فعالیت از شهرداری است.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: وسایط نقلیه ای که در سامانه WWW.UTCMS.IR ثبت نام و موفق به اخذ پروانه فعالیت از شهرداری شوند سهمیه کامل سوخت نفتگاز را دریافت خواهند داشت.
    آقامحمدیان تاکید کرد: آن عده از مالکان خودروهای نفتگاز سوز درون شهری که از بهمن سال گذشته تا پایان شهریور امسال اقدام به ثبت نام در سامانه شده کرده اند باید نسبت به اخذ پروانه اشتغال از شهرداری نیز اقدام کنند تا سهمیه سوخت کامل به آنها تخصیص یابد.
    به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 جایگاه عرضه سی ان جی است.
    هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 طی 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط