فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور کشور:

فرهنگ دوچرخه‌سواری در اصفهان این شهر را در کشور نمونه کرده است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور کشور گفت: فرهنگ دوچرخه‌سواری در اصفهان این شهر را در کشور نمونه کرده است.

فرهنگ دوچرخه‌سواری در اصفهان این شهر را در کشور نمونه کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار تقی مهری پیرامون برگزاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان اظهار داشت: این همایش برای آن دسته از شهروندانی که به خوبی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می‌گذارند برگزار شده است.

    وی افزود: یکی از اولویت‌هایی که در پلیس راهور کل کشور دنبال می‌کنیم و درصدد هستیم که در همه استان‌ها نیز آن را اجرایی کنیم؛ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در مورد اجرای کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

    رئیس پلیس راهور کشور تصریح کرد: شهروندان و عابران پیاده قانون‌مدار، تمام اقشار رانندگان اعم از رانندگان تاکسی، اتوبوس و رانندگان شخصی و همچنین موتورسواران مشمول این طرح خواهند شد.

    وی بیان کرد: استان اصفهان در این طرح پیشگام شد و شاهد برگزاری این همایش و تجلیل از برگزیدگان استانی هستیم.

    سردار مهری تاکید کرد: برای سال جاری با توجه به شرایط خاصی که از سوی فرمانده ناجا در حوزه راهور فراهم شده، رویکرد نسبت به سال قبل تغییر یافته است و بر همین اساس برگه‌هایی بین افراد قانونمند راهنمایی و رانندگی توزیع شد و از افراد برگزیده در همایش‌های نمونه‌های ترافیکی تجلیل می‌شود.

    وی با بیان اینکه 3 عامل راننده، خودرو و جاده در حوزه ترافیک و حوادث جاده‌ای تأثیرگذار هستند، اظهار داشت: از نظر پلیس، مهم‌ترین عامل از 3 عامل مذکور، راننده و رفتار او در رعایت قوانین است و با این حال، سایر عوامل از جمله ایمنی خودرو و جاده از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

    رئیس پلیس راهور کشور گفت: با اجرای این برنامه‌ها به دنبال ارتقای فرهنگ رانندگی مردم و اصلاح اشتباهات رانندگان هستیم و امیدواریم فرهنگ‌سازی در این زمینه نتیجه دهد.

    وی با اشاره به اینکه استان اصفهان مرکز تمدن ایرانی و اسلامی و دارای شهروندان قانونمند و با فرهنگی است، افزود: انتظار می‌رود اجرای برنامه‌های ارتقای فرهنگ ترافیک در این استان با نتایج قابل‌توجهی مواجه شود.

    سردار مهری به فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان نیز اشاره و بیان کرد: این فرهنگ، اصفهان را از نظر ترافیکی در کشور نمونه کرده و با ترویج این فرهنگ می‌توان هم در حوزه ترافیک و هم هوای پاک، پیشرفت‌های مناسبی به دست آورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو