فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه خبر داد:

آمادگی کامل تاکسی‌رانی کرمانشاه برای خدمات‌دهی به زائران اربعین

عصر خودرو- مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از آمادگی کامل این سازمان برای خدماتدهی به زائران اربعین حسینی در کرمانشاه خبر داد.

آمادگی کامل تاکسی‌رانی کرمانشاه برای خدمات‌دهی به زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سجاد سلیمانی  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اربعین این سازمان و اعلام آمادگی جهت خدمت رسانی به زائرین حسینی گفت: با هدف تسهیل و تامین رفاه حال زوار و ارتقای بهینه خدمات برای حمل و نقل به آنها، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

    وی درباره تمهیداتی که برای حمل و نقل مراسم اربعین حسینی در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، سازمان تاکسیرانی با تشکیل اکیپ های گشت مشترک  متشکل از نماینده  اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پلیس راهور نسبت به تقویت و نظارت ویژه بر ترمینال ها و پایانه های مسافربری بر نحوه خدمات رسانی تاکسی ها اقدام و نظارت لازم و بهینه به عمل می آورد.

    به گفته وی با تشکیل گشت مشترک  سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور و هماهنگی دستگاه قضائی با خودروهای بدون هویت که در پایانه ها ایجاد مزاحمت می کنند برخورد خواهد شد.

    سلیمانی یادآورشد: در راستای نظارت و کنترل بر نحوه خدمات رسانی و نرخ  کرایه ها، اکیپ های گشت و بازرسی در ایام اربعین در ورودیها و پایانه های مسافربری مستقر می شوند.

    وی با بیان اینکه تعداد 10 دستگاه تاکسی ون  با علائم مشخصه جهت جابجایی رایگان زائران عتبات عالیات به مدت 10 روز در مکانهایی که معاونت خدمات شهری تعیین می کنند مستقر می شوند، افزود: تعداد 3 دستگاه تاکسی نیز با علائم مشخص در میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) جهت راهنمایی زائران مستقر خواهند شد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه همچنین گفت: براساس مصوبه کمیته بزرگداشت اربعین این سازمان، مقرر شده است به مناسبت ایام اربعین حسینی تعداد 1000 پرچم ویژه محرم  بر روی تاکسی ها و در میادین ورودی شهر و پایانه های مسافربری نیز بنر خیرمقدم زوار نصب شود.

    سلیمانی افزود: با توجه به  ورود زوار و در راستای ارئه کیفیت خدمات و نظارت هر چه بیشتر بر نحوه سرویس دهی تاکسیها پرسنل ستادی و اجرائی سازمان به صورت  شبانه روزی در پایانه ها و نقاط پرتردد و حساس شهر مستقر می شود. همچنین  یک دستگاه امداد تاکسی رایگان نیز جهت ارائه خدمات به  زوار عتابت عالیات به صورت آماده باش در میدان آزادی مستقر خواهد شد.

     وی تأکید کرد:  در صورت  نیاز و موافقت کمیته ستاد اربعین استان، یکی از خودروهای واحد گشت و بازرسی در ایام اربعین در مرز خسروی مستقر می شود.

    وی گفت: جلسه آموزش توجیهی در خصوص ایام اربعین برای رانندگان  تاکسی  ون و خطوط پایانه های مسافربری نیز  برگزار می شود تا خدمات حمل و نقلی و جابه جایی زوار اربعین به نحو هرچه شایسته تر ارائه شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو