فونیکسریمکسبهتام

مدل مفهومی لیف نیسمو و سرنا نیسمو نیسان در نمایشگاه خودروی توکیو

عصر خودرو- نیسان موتور در نظر دارد تا چند خودروی مفهومی هیجان‌انگیز و البته مدل‌های تولیدی سال آینده را در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش بگذارد تا مشتریان این شرکت بتوانند با جدیدترین نوآوری‌ها و نسل‌های آینده خودرو آشنا شوند.

مدل مفهومی لیف نیسمو و سرنا نیسمو نیسان در نمایشگاه خودروی توکیو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نیسان ، یکی از مهمترین خودروهای نیسان در این نمایشگاه، یک مدل مفهومی است که آینده حمل و نقل هوشمند نیسان را به نمایش خواهد گذاشت. خودروی مفهومی لیف نیسمو، سرنا نیسمو با عملکرد بهبودیافته و مدل به‌روزشده اسکای‌لاین در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. در مجموع نیسان با 13 خودرو در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

    چهل و پنجمین نمایشگاه خودروی توکیو از 27 اکتبر تا 5 نوامبر دایر خواهد بود. غرفه نیسان در این نمایشگاه به شکل یک «مارپیچ» طراحی شده است و سبک طراحی این غرفه، گذشته، حال و آینده شرکت نیسان و تلاش این شرکت برای خلق محصولات هیجان‌انگیز را به تصویر می‌کشد. نیسان در این غرفه، عزم خود برای ارائه ارزش‌های نوینی نظیر خودروهای الکتریکی را به نمایش می‌گذارد. همچنین یک شبیه‌ساز در غرفه وجود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا آینده حمل و نقل هوشمند نیسان را تجربه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم