فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

مشکل تردد در مرزهای جنوبی کشور برطرف شد

عصر خودرو- خادمی گفت: امسال اقدامات خوبی را در مسیر‌های خروجی و ورودی جنوب کشور انجام داده و این مناطق را برای ارائه خدمات به زائرین در ایام اربعین آماده کرده‌ایم.

مشکل تردد در مرزهای جنوبی کشور برطرف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور  از انجام عملیات بهسازی و چهارخطه کردن مسیر‌های چزابه – بستان و سوسنگرد-بستان در محدوده مرز چزابه خبر داد و گفت: در حوزه مرز شلمچه نیز مسیر خرمشهر تا شلمچه چهار خطه بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

    وی با اشاره به اقدامات اخیر شرکت ساخت در خصوص مسیر زائرین اربعین گفت: طی سال‌های گذشته شرایط خوبی را در مرز‌های خروجی به سمت عراق نداشتیم، اما امسال اقدامات خوبی را در مسیر‌های خروجی و همچنین ورودی به کشور از مرز‌های خسروی، ایلام، چزابه و شلمچه در بخش‌های جاده‌ای و ریلی (در شلمچه) انجام داده و این مناطق را برای ارائه خدمات به زائرین در ایام اربعین آماده کرده‌ایم.

    خادمی تصریح کرد: اکنون عملیات چهارخطه کردن مسیر‌های اسلام‌آباد به سمت مرز خسروی در حال انجام است ، همچنین عملیات چهارخطه کردن 40 کیلومتر از این مسیر طی امسال به بهره برداری رسیده است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی  توضیح داد: عملیات چهارخطه کردن مسیر ایلام به سمت حمیل و از آنجا به سمت مرز مهران که یکی از مرز‌های خروجی کشور به شمار می‌رود نیز در حال انجام بوده و بخش‌هایی از آن زیر بار ترافیک رفته است.

    وی افزود: مناطقی از این مسیر که هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته جهت افزایش ظرفیت مسیربه طور کامل بهسازی و آماده استفاده است.

    این مقام مسوول درخصوص استقرار مسافرین و تامین پارکینگ در این مناطق نیز بیان کرد: چند پارکینگ موقتی در سطح چندین هکتار در مرز ایلام، مهران و چزابه برای استقرار مردم و خودرو‌هایی که به صورت شخصی به مرز می‌روند ایجاد و آماده خدمت‌رسانی به مسافران خواهد بود.

    وی تاکید کرد: امسال شاهد مشکلات کمتری  نسبت به سنوات گذشته بودیم،  هرچند که در این ایام پیک ترافیک به سمت مناطق مذکور بالا بوده و مسافران باید برنامه‌ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشند.

    خادمی در پایان گفت: عملیات اتمام چهارخطه کردن مسیر‌های اسلام آباد -خسروی، ایلام - حمیل و مهران، چزابه به شدت در حال انجام و چند ایستگاه جهت استقرار مسافران در قسمت‌های ابتدایی و انتهایی که دارای ترافیک بالاتری است تامین  شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو