فونیکسریمکسبهتام

جعفرپور خبر داد

افزایش مراکز معاینه فنی ویژه خودرو‌های CNG سوز

عصر خودرو- مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری گفت: تا پایان هفته تعداد مراکز تست هیدرواستاتیک مخزن CNG خودرو‌ها در تهران ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد.

افزایش مراکز معاینه فنی ویژه خودرو‌های CNG سوز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، امیر جعفرپور، مدیر کل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری  اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد مراجعه مالکان خودروهای دوگانه سوز به مراکز معاینه فنی برای اخذ برگه معاینه فنی و کمبود مراکز تست هیدرو استاتیک، به زودی تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.
    وی افزود: با توجه به اینکه در تهران فقط یک مرکز معاینه فنی، تست هیدرواستاتیک مخزن CNG را انجام می‌داد و اخیرا هم یک مرکز اضافه شده است، تا پایان هفته نیز تعداد این مراکز 100درصد افزایش می‌یابد و به تعداد 4 مرکز خواهد رسید.

    مدیر کل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری در ادامه در خصوص مبالغ تست هیدرواستاتیک این مراکز بیان کرد: نرخ گذاری از سوی سازمان استاندارد انجام و مبالغ متفاوتی از مالکان خودروها اخذ می‌شود، اما نرخ انجام تست هیدرواستاتیک در مراکز معاینه فنی برای سال 97 از سوی سازمان استاندارد مصوب می‌شود و میزان آن از نرخ فعلی کمتر خواهد بود.

    جعفر پور در پایان گفت: بالغ بر 500 هزار خودرو دوگانه سوز در شهر تهران داریم که این تعداد خودروهایی که از ابتدای تولید توسط کارخانه و یا در خارج از کارخانه توسط مالک دوگانه سوز شدند را شامل می‌شود.

    گفتنی است؛ پیش از این سعید قیصر مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور حداکثر هزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز را 181 هزار تومان اعلام کرد.

    قیصر گفت: هزینه کلی معاینه فنی در خودروهای یک مخزن نیز 62 هزار تومان برای تست هیدرواستاتیک، 22 هزار تومان هزینه بازدید چشمی، 28 هزار تومان هزینه باز و بسته کردن مخزن است.

    مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور تصریح کرد: همچنین هزینه معاینه فنی در خودروهای دو مخزن نیز 62هزار تومان برای تست هیدرواستاتیک هر مخزن، 35 هزار تومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و 22هزار تومان هزینه بازدید چشمی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو