فونیکسریمکسبهتام

خودروهای خاص‌ و رویایی‌۲۰۲۰ +عکس

عصر خودرو: در سال ۲۰۲۰ چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد؟ چه تغییراتی در زندگی ما انسان‌ها به وقوع می‌پیوندند و این تغییرات تا چه اندازه ممکن است با شرایط امروز ما متفاوت باشد؟ فناوری و دانش به چنان سرعتی دست یافته‌اند که پیش‌بینی برای چند سال بعد تا حدی غیرممکن است.

خودروهای خاص‌ و رویایی‌۲۰۲۰ +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰
  • خودروهای خاص‌ و رویایی‌2020 +عکس
  • خودروهای خاص‌ و رویایی‌2020 +عکس
  • خودروهای خاص‌ و رویایی‌2020 +عکس
  • خودروهای خاص‌ و رویایی‌2020 +عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از جام جم، در این میان برخی خودروسازان بزرگ و مطرح دنیا طرح‌هایی را برای چند سال آینده در حال آماده‌سازی دارند که مرور آنها خالی از لطف نیست. در ادامه با تعدادی از این شاهکارها بیشتر آشنا می‌شویم.

Apple Imaybe

مدت‌هاست که از ساخت یک خودروی هوشمند توسط شرکت اپل در محافل علمی صحبت‌های فراوانی مطرح می‌شود، ولی آن‌طور که پیش‌بینی می‌شود این شرکت نمونه نهایی خود را برای سال 2020 به بازار عرضه خواهد کرد.

به همین منظور شرکت اپل اقدام به سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری با شرکت بی‌ام‌و کرده است و برای ساخت محصول خود نیز از پلتفرم I3 این شرکت بهره خواهد برد.

گفته می‌شود این خودروی الکتریکی قیمتی در حدود 30 هزار دلار داشته باشد و با توجه به قدرت برتر شرکت اپل و همچنین پیشرو بودن بی‌ام‌و در عرصه خودروسازی، خودروی عرضه شده در نوع خود بی‌نظیر و بی‌رقیب باقی بماند.

Audi SQ7 TDI

شرکت آئودی نیز محصول SQ7 خود را در حال آماده‌سازی دارد و قرار است آن را به بازار عرضه کند. این شرکت آلمانی که همانند مرسدس بنز و بی‌ام‌و قدرتمند نیست تلاش کرده است با ارائه محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب، آینده حضورش را در بازار خودرو حفظ نماید.

طبق گفته کارشناسان این شرکت SQ7 به یک موتور 8 سیلندر دیزلی توربوشارژ مجهز است که می‌تواند 435 اسب بخار قدرت تولید کند. قرار است این خودرو در هنگام عرضه به بازار قیمتی در حدود 65 هزار دلار داشته باشد.

Bugatti Chiron

یکی از مطرح‌ترین خودروهای مدرن جهان که طرفداران بسیار زیاد و البته ثروتمندی دارد بوگاتی است.

به گفته سازندگان این شرکت، بوگاتی چیرون که یک هیولای سوپراسپرت به شمار می‌رود قرار است با یک موتور 16 سیلندر 8 لیتری برای سال 2020 به بازار عرضه شود که بیش از 1500 اسب بخار قدرت و گشتاوری بالای 1600 نیوتن‌متر دارد.

این خودرو که صفر تا 100 را فقط در 2.5 ثانیه طی می‌کند، می‌تواند به حداکثر سرعت 420 کیلومتر در ساعت برسد.

بوگاتی چیرون که گفته می‌شود فقط در 500 نمونه تولید خواهد شد قیمتی بالای 2.5 میلیون دلار خواهد داشت.

Mazda RX-9

شرکت مزدای ژاپن برای عقب نماندن از غافله خودروسازان مدرن دست به ابتکار جالبی زده است.

این شرکت محصول RX-9 خود را در حالی براساس پلتفرم MX-5 به تولید خواهد رساند که تغییراتی اساسی در ظاهر آن ایجاد کرده و ابعاد آن را تا حدی افزایش داده است تا بتواند خودروی خود را به یک روداستر فوق‌العاده تبدیل کند.

موتور این خودرو همان نمونه‌ای است که برای RX-8 به کار گرفته شده با این تفاوت که 23 درصد به توان افزوده شده است. این موتور 1.3 لیتری توربوشارژ 400 اسب بخار قدرت دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو چیزی در حدود 50 هزار دلار است.

Rolls Royce Cullinan

رولزرویس که به تولید خودروهای لوکس و دست‌ساز در جهان مشهور است تصمیم دارد یکی از خودروهای مدرن خود که کولینان نام دارد را به علاقه‌مندان ارائه دهد.

برای این خودرو یک موتور 12 سیلندر 6.6 لیتری توربوشارژ در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود نمونه هیبریدی آن نیز به عنوان آپشن برای متقاضیان در دسترس قرار گیرد.

کولینان اولین حرکت رولزرویس برای ساخت خودروهای شاسی‌بلند به حساب می‌آید و برای این محصول نیز قیمتی در حدود 42 هزار و 500 دلار در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو