فونیکسریمکسبهتام

پیشنهاد عجیب عضو هیات مدیره استقلال؛

ایران‌خودرو باشگاه استقلال را بردارد؛ سایپا پرسپولیس را!

عصر خودرو- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران معتقد است به هیچ وجه امکان خصوصی‌سازی قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود ندارد.

ایران‌خودرو باشگاه استقلال را بردارد؛ سایپا پرسپولیس را!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  حسن زمانی با اشاره به اعلام آمادگی دولت برای کمک به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این که دولت برای کمک به این دو باشگاه دست به جیب شود را به فال نیک می‌گیریم.

    مشاور رییس مجلس شورای اسلامی افزود: هر یک از این دو باشگاه دارای 30 میلیون نفر هوادار هستند و با لحاظ این امر، نمی‌توان هیچ کار فرهنگی انجام داد که این میزان دربرگیری و اثرگذاری را داشته باشد.

    عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: وقتی 30 میلیون نفر با برد تیمی همچون استقلال خوشحال می شوند و با باخت آن ناراحت؛ به نظر می رسد که هر میزان برای این دو تیم پرطرفدار هزینه شود، باز هم جا دارد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر در بودجه سالیانه ارقام کلانی برای کار فرهنگی کنار گذاشته می‌شود ولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان منبع بزرگ کار فرهنگی تهی از اعتبارند، تصریح کرد: البته شنیده‌ایم دولت در بودجه سال آینده رقمی را برای این دو باشگاه در نظر خواهد گرفت که اگر این تصمیم محقق شود، حداقل از بسیاری از دغدغه‌های این دو باشگاه کاسته خواهد شد.

    زمانی همچنین درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت گفت:  با توجه به تعداد هوادارانی که این دو باشگاه در سطح کشور دارند، به هیچ وجه امکان خصوصی‌سازی قطعی این دو باشگاه وجود ندارد.

    عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: تنها راه این است که مثلا استقلال زیر مجموعه ایران‌خودرو قرار گیرد و پرسپولیس نیز زیر مجموعه سایپا و این دو قطب بزرگ  خودروسازی در کشور هزینه های این دو باشگاه را بپردازند و اینگونه امکان واگذاری این دو باشگاه وجود دارد ولی واگذاری این باشگاه‌ها به شخص امکان پذیر نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو