فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتاق بازرگانی ریو دو ژانیرو:

سایپا در صادرات خودرو موفق عمل کرده است

عصر خودرو- همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران، رئیس اتاق بازرگانی ریو برزیل ضمن بازدید از غرفه گروه سایپا، عملکرد این گروه خودروساز ایرانی را موفق ارزیابی کرد.

سایپا در صادرات خودرو موفق عمل کرده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، رومانا داوگانی یوک رئیس اتاق بازرگانی ریودو ژانیرو برزیل، ضمن ابراز خرسندی از حضورش در ایران گفت: برای اولین بار است که به ایران آمده ام و از این حضور بسیار خرسندم چرا که ایران یک کشور بزرگی است و در زمینه های مختلف صنعتی پیشرفت قابل توجه ای داشته است‌.

    وی افزود: در این نمایشگاه متوجه شدم که ایران در حوزه های مختلف صنعتی فعالیت های خوبی دارد و به صادرات نگاه ویژه ای دارد.
    رئیس اتاق بازرگانی برزیل گفت: چند سالی است که صنعت خودروسازی ایران را رصد می کنم و می توان گفت که شرکت خودروسازی سایپا در خصوص صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه موفق عمل کرده است و در این شرایط می تواند اقدام به صادرات محصولاتش به کشورهای دور و نزدیک کند.

    وی تاکید کرد: امروز سایپا به عنوان یک شرکت خودروساز در وضعیتی است که مطمئنا می تواند درهای تجارت جهانی خود را باز و به بازارهای جهانی وارد شود.

    رومانا تصریح کرد: به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ریو در برزیل آمادگی داریم تا برای ارتباط مشترک از نزدیک با سایپا همکاری کنیم و در صورتی که سایپا برای ورود به بازار برزیل تمایل داشته باشد حاضریم در جهت تسریع ورود به بازار خودرو برزیل هر همکاری که نیاز باشد را انجام دهیم.

    وی تاکید کرد: بازار خودرو برزیل یک بازار بزرگ است و بیش از 4 میلیون خودرو در سال تولید می کند ولی با این حال نیاز به محصولات جدید در این بازار احساس می شود. به همین دلیل معتقدم سایپا با توجه به تولید محصولات متنوع، پتاسیل لازم را برای صادرات محصولاتش و ایجاد همکاری را داراست.

    وی گفت: ماموریت ما در اتاق بازرگانی برزیل این است که به شکل گسترده شرکت های برتر صنعتی را شناسایی و با آنها جهت همکاری نزدیک وارد مذاکره شویم . احساس می شود که صنعت ایران در توسعه روابط اقتصادی و تجاری می تواند نقش بسزایی را در شاخه های مختلف صنعتی ایفا کند. از این رو با توجه به توانمندی سایپا در تولید خودرو می توان بروی صنعت خودرو متمرکز شد و این امکان را در جهت افزایش همکاری صنعتی مهیا کرد.

    رامونا گفت: برزیل به عنوان یک کشور وارد کننده مطلق نیست بلکه با بیش از 2 هزار میلیارد دلار صادرات یکی از کشورهای موفق در جهان است و این آمادگی وجود دارد که از نزدیک با ایران همکاری نزدیک داشته باشیم چراکه گروه خودروسازی سایپا یکی از این شرکت های معتبر در زمینه خودروسازی است که قابلیت همکاری را داراست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو