فونیکسریمکسبهتام

تصمیم جایگاه‌داران سوخت در واکنش به ورود دلالان در موضوع «برندینگ»

عصر خودرو- نایب‌رئیس کمیسیون انرژی گفت که جایگاه‌داران عرضه سوخت تصمیم گرفته‌اند، در برابر واگذاری جایگاه‌ها به اشخاص فاقد اهلیت مقاومت کنند.

تصمیم جایگاه‌داران سوخت در واکنش به ورود دلالان در موضوع «برندینگ»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، هدایت‌الله خادمی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مقاومت جایگاه‌داران سوخت در برابر واگذاری جایگاه‌ها به برندها گفت: تعدادی از جایگاه‌داران شخصی با برندها قرارداد بستند، ولی موضوع در بین سایر عموم جایگاه‌داران فراگیر نشد.

    وی در توضیح اظهار داشت: جایگاه‌داران انگیزه لازم را برای قرارداد بستن با برندها را ندارند، چون می‌بینند با کسانی مواجه شده‌اند که اهلیت و تخصص لازم را در عرصه توزیع سوخت ندارند؛ به علاوه نه قرار است سرمایه‌ای بیاورند و نه خدمات و پشتیبانی و مهندسی به آنها خواهند داد، از این روست که جایگاه‌داران در برابر واگذاری‌ها مقاومت می‌کنند.

    خادمی با اشاره به این که جایگاه‌داران در این فکر هستند که خودشان تشکیل اتحادیه بدهند، گفت: جایگاه‌داران عنوان می‌دارند که اگر قرار است پخش و پالایش سوخت به اشخاص فاقد اهلیت واگذار شود، بهتر است که خودشان این امتیاز را دریافت کنند.

    وی در این باره ادامه داد: جایگاه‌داران معتقدند خودشان بهترین متولی برای مدیریت کردن پالایش و پخش هستند، چون زنجیره تولید و خدمات را در اختیار دارند و بهتر از هر کس می‌توانند توزیع سوخت را مدیریت کنند.

    *واگذاری‌ها در نتیجه مخالفت جایگاه‌داران به‌شدت کُند شده است

    نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: الان این موضوع تبدیل به چالش شده است و در نتیجه موضوع واگذاری قدری کند و شاید هم متوقف شده باشد.

    نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نشست اخیر جایگاه‌داران با تنی از چند از اعضای شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در آن نشست،‌ جایگاه‌داران به صراحت اعلام کردند که واگذاری توزیع سوخت بدین شیوه فقط پای یک عده دلال را به چرخه عرضه سوخت باز کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو