فونیکسریمکسبهتام

سرپرست سازمان اورژانس کشور اعلام کرد

ارسال پیامک‌های آموزشی به زائران برای کاهش حوادث ترافیکی

عصر خودرو- سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به ارسال پیامک‌های آموزشی در مرز برای کاهش حوادث ترافیکی گفت: از زائران درخواست داریم؛ محورها را در زمان نیاز برای خودروها و آمبولانس های اورژانس باز نگه دارند.

ارسال پیامک‌های آموزشی به زائران برای کاهش حوادث ترافیکی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: پیاده روی اربعین یکی از مراسم های بسیار مهمی است که لازم است ما در سازمان اورژانس کشور با توانمندی و آمادگی بسیار بالا خدمات خود را ارائه دهیم.

    وی افزود: حساسیت موضوع با توجه به تردد بالای زائران و مردم در محورهای ارتباطی منتهی به مرزها و شهرهای مختلف کشور ما را بر آن داشته است که علاوه بر اعزام نیروها و امکانات به مرزها، در مناطق مختلف دیگر نیز در حالت آماده باش باشیم.

    سرپرست سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: همواره نکته ای که مد نظر بوده و بارها تکرار شده است، جمله پیشگیری بهتر از درمان است و مقوله آموزش نیز برای ما پر اهمیت است به گونه ای که تلاش کرده ایم در شهرهای مرزی پیامک هایی حاوی نکات آموزشی و ترافیکی و اورژانسی را برای مخاطبان ارسال کنیم.

    وی تصریح کرد: از زائران درخواست داریم که نهایت همکاری را با نیروهای اورژانسی داشته باشند و محورها را در زمان نیاز برای خودروها و آمبولانس های اورژانسی باز کنند.

    کولیوند خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم با توجه به وضعیت موجود و ضرورت آماده باش نیروها از تماس های غیرضروری با شماره 115 خودداری کنند.

    وی افزود: یکی از بهترین همکاری هایی که مردم عزیز پس از وقوع حوادث ترافیکی می‌توانند داشته باشند این است که از تجمع در اطراف محل حادثه خودداری کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط