فونیکسریمکسبهتام

معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو :

همگامی با صنعت قطعه سازی جهان نیازمند برنامه ریزی است

عصر خودرو- برای اتصال به بازارهای جهانی باید بتوانیم از تکنولوژی و دانش روز در خصوص قطعه سازی بهره مند گردیم تا بتوانیم علاوه بر رفع نیاز کشور ، صادارت داشته باشیم .

همگامی با صنعت قطعه سازی جهان نیازمند برنامه ریزی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایدرو نیوز ،معاون توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  با اشاره به ورود خودروهای جدید با تکنولوژیهای به روز و مدرن در صنعت خودروسازی گفت :  صنعت قطعه سازی یکی از ارکان مهم برای خودرو است و باید بتواند این صنعت را تحت پوشش قرار دهد . بنابراین در این خصوص  می تواند بازار خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

    بهزاد اعتمادی افزود : برای اتصال به بازارهای جهانی باید بتوانیم از تکنولوژی و دانش روز در خصوص قطعه سازی بهره مند گردیم تا بتوانیم علاوه بر رفع نیاز کشور ، صادارت داشته باشیم .

    معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو در ادامه با توجه به پنجمین همایش بین الملی خودرو با محوریت زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه ،‌قطعه سازی و لجستیک)  تصریح کرد : این همایش فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با فعالان  صنعت قطعه سازی و زنجیره تامین  است.

    اعتمادی با تاکید بر کیفیت محصولات و نقش نظارت و بازرسی تصریح کرد:  نظارت و بازرسی در کیفیت را باید با از ابتدای تولید قطعه انجام شود و نباید گذاشت  قطعه معیوب تولید شده  و منجر به تولید خودرو شود .

    وی در پایان افزود : بر اساس  گزارش های ارائه شده از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیش از 50درصد  عیوبی که در سه ماه اول مالکیت توسط مشتریان اعلام می گردد مربوط به قطعات است واگر برنامه­ریزی لازم را برای برطرف کردن عیوب قطعه سازی داشته باشیم  و انرا کاهش دهیم عملا رضایت مشتری به تناسب افزایش خواهد یافت .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط