فونیکسریمکسبهتام

رالی بزرگ خودروهای کلاسیک در کرج برگزار شد

عصر خودرو- مراسم استارت رالی بزرگ خودروهای کلاسیک 'جام قهرمانان؛ نکوداشت استاد محمدفراهانی' در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزارشد.

رالی بزرگ خودروهای کلاسیک در کرج برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، در این دوره از رقابت ها 85 خودرو کلاسیک و 20 موتورتریل با یکدیگر در مسیر البرز- قزوین- البرز به رقابت پرداختند.
    رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری البرز در حاشیه این مراسم گفت: رالی بزرگ یک روزه خودروهای کلاسیک با هدف ترویج ورزش همگانی و خانوادگی برگزار شده است.
    اردشیر درویشی افزود: کمیته خودروهای کلاسیک البرز یکی از کمیته های بسیار فعال و پویا در سطح استان و کشور است به طوریکه سالانه با برگزاری چندین دوره مسابقات رالی، همایش ها و نمایشگاه های متعدد، در جذب افراد مستعد و همچنین شکوفایی توانمندی های اعضا، خوش درخشیده است.
    وی همچنین از برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک در کرج خبر داد و افزود: جشنواره بزرگ خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک از چهاردهم تا هفدهم آذر ماه در سایت نمایشگاهی گلستان گلشهر برگزار می شود.
    درویشی ادامه داد: تمام منافع حاصل از این نمایشگاه صرف ساختن یک باب مدرسه در یکی از مناطق زلزله زده، استان کرمانشاه خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط