فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۶۷)

دبیر انجمن خودروسازان ایران: سایپا دست پر به نمایشگاه آمده است

عصر خودرو- دبیر انجمن خودروسازان ایران در بازدید از غرفه سایپا گفت: سایپا در دومین نمایشگاه خورو تهران حضور چشمگیری داشته و از نظر عرضه خودروهای جدید با برند سایپا و شرکای خارجی طرف قرارداد با دست پر به میدان آمده است.

دبیر انجمن خودروسازان ایران: سایپا دست پر به نمایشگاه آمده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، احمد نعمت بخش با حضور در غرفه گروه سایپا در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران اظهار کرد: توسعه محصول در گروه سایپا بسیار خوب است البته تنوع بیش از حد محصولات به دلیل عدم صرفه اقتصادی باید به درستی مدیریت شود.

    دبیر انجمن خودروسازان ایران تصریح کرد: چنانچه توسعه محصول همراه با افزایش داخلی سازی باشد امر مطلوبی است و در غیر اینصورت ممکن است هدف اصلی که همان تقویت تولید داخل است محقق نشود و توسعه محصول باید متناسب با شرایط اقتصادی مردم باشد.

    وی در خصوص خودروهای جدید سایپا گفت: پیش بینی می شود از کوییک به عنوان محصول داخلی سایپا استقبال بسیار خوبی صورت گیرد وعرضه کوییک و ساینا اتوماتیک در سبد محصولات سایپا فعالیت ارزشمندی است و این دو خودرو می توانند پاسخگوی بخشی از نیاز بازار خودرو باشند.

    نعمت بخش افزود: ارائه خدمات مجازی از بخش های جذاب و بسیار خوب غرفه گروه سایپا در نمایشگاه است و با توجه به گسترش فعالیت ها و کسب و کارهای مجازی در دنیا, توسعه خدمات مجازی توسط گروه خودروسازی سایپا حرکت ارزشمندی است که قطعا رضایت مشتریان و مردم را به دنبال خواهد داشت.

    دبیر انجمن خودروسازان ایران تصریح کرد: مهمترین اصل در شرکت های خودروسازی کسب حداکثر رضایت مشتریان است و باید از طریق نمایندگی های خدمات پس از فروش به این اصل مهم اهتمام بیشتری صورت گیرد.

    نعمت بخش در خصوص استانداردهای جدید خودرویی خاطرنشان کرد: باید زیرساخت های لازم در بخش جاده ها, خیابان ها و مهمتر از اینها در بخش سوخت باکیفیت و یورو 4 فراهم شود و پس از آن استانداردهای جدید اجباری شود در غیر اینصورت به خودروهای تولیدی آسیب جدی وارد خواهد شد.

    دبیر انجمن خودروسازان ایران ضمن بازدید از خودروی جدید C3 سایپاسیتروئن گفت: C3 خودروی مناسبی برای بازار ایران است و چنانچه در تعیین قیمت آن مطالعه دقیق از بازار صورت گیرد و به قیمت مناسبی عرضه شود حتما با استقبال خوب مردم و جوانان رو به رو خواهد شد.

    وی در مورد مشارکت سایپا با سیتروئن تصریح کرد: این نوع مشارکت در تولید خودرو باعث افزایش توان خودروسازان و قطعه سازان داخلی خواهد شد و سطح استانداردهای تولید خودرو را ارتقا خواهد داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو