فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۷۸)

در کنفرانس خبری مدیرعامل نگین خودرو عنوان شد؛ مگان جدید با بالاترین سطح آپشن به ایران می‌آید

عصر خودرو -نگین خودرو امسال با عرضه نسل جدید مگان در نمایشگاه خودرو تهران، نمایش خودرو فرمول یک رنو و البته طیف کامل محصولات رنو یکی از جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه بود. حضور مگان در غرفه این شرکت سوالات بسیاری را برای علاقه‌مندان ایجاد کرد، سوالاتی که جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو در مصاحبه مطبوعاتی در روز نخست نمایشگاه تهران به آن پاسخ داد.

در کنفرانس خبری مدیرعامل نگین خودرو عنوان شد؛ مگان جدید با بالاترین سطح آپشن به ایران می‌آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰
  • در کنفرانس خبری مدیرعامل نگین خودرو عنوان شد مگان جدید با بالاترین سطح آپشن به ایران می‌آید
  • در کنفرانس خبری مدیرعامل نگین خودرو عنوان شد مگان جدید با بالاترین سطح آپشن به ایران می‌آید
  • در کنفرانس خبری مدیرعامل نگین خودرو عنوان شد؛ مگان جدید با بالاترین سطح آپشن به ایران می‌آید
  • در کنفرانس خبری مدیرعامل نگین خودرو عنوان شد مگان جدید با بالاترین سطح آپشن به ایران می‌آید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حسینی، مدیرعامل نگین خودرو در آغاز گفتگو با اشاره به نمایش نسل جدید مگان در غرفه نگین خودرو در نمایشگاه خودرو تهران، در پاسخ به سوالی در زمینه قیمت این خودرو گفت:"با توجه به شرایط فعلی هنوز قیمت این خودرو نهایی نشده است اما پیش از این نشان دادیم که نگین خودرو در قیمت‌گذاری کاملا منافع مشتریان را در نظر می‌گیرد و قیمت‌های محصولات جدید ما کاملا رقابتی است. در حال حاضر قیمت کولئوس در بازار به حدود 290 میلیون تومان رسیده و این در حالی است که ما کولئوس را با قیمت حدود 200 میلیون تومان عرضه می‌کردیم. این اختلاف قیمت درنهایت به سود مشتریان خواهد بود. در مورد مگان هم مطمئن باشید قیمت این خودرو کاملا رقابتی خواهد بود."
وی افزود:"سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان دستورالعمل‌های مشخصی برای قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی دارد و ما هم در قیمت‌گذاری محصولات نگین خودرو تابع همین دستورالعمل‌ها خواهیم بود. مطمئن باشید قیمت رنو مگان قیمتی جذاب و رقابتی خواهد بود."
مدیرعامل نگین خودرو در زمینه زمان عرضه نسل جدید مگان گفت:"عوامل محیطی کسب‌وکار در ایران بسیار متغیر است و به همین دلیل پیش‌بینی در زمینه زمان ورود این خودرو با توجه به بسته بودن سامانه ثبت سفارش ممکن نیست اما تلاش می‌کنیم در بهترین و سریع‌ترین زمان مگان را وارد کشور کنیم. برای این منظور منتظر قوانین و مقررات جدید هستیم."
حسینی در زمینه امکانات و مشخصات فنی رنو مگان جدید گفت:"نمونه‌ای که در نمایشگاه به نمایش در آمده نمونه پایه است اما ما نمونه‌های فول آپشن را وارد کشور خواهیم کرد. موتور رنو مگان 1.2 لیتری توربو خواهد بود و مدل‌های ایران با بالاترین سطح آپشن‌ها از جمله سقف پانوراما عرضه می‌شود."
مدیرعامل نگین خودرو همچنین به برنامه‌های این شرکت در زمینه عرضه مدل‌های جدید داستر اشاره کرد و گفت:"بر اساس توافق‌های انجام شده، عرضه داستر به‌صورت وارداتی تا زمان آغاز تولید این خودرو در جوینت‌ونچر رنو ادامه خواهد داشت. ما در ادامه، نمونه‌های داستر تولید شده در روسیه را در بازار ایران عرضه خواهیم کرد. این خودرو تغییرات ظاهری نسبت به داستر‌های پیشین دارد و زیباتر شده است. به‌محض باز شدن ثبت سفارش ما عرضه این خودرو را آغاز می‌کنیم. سفارش تولید این خودرو را گذاشته‌ایم و آماده باز شدن سامانه ثبت سفارش هستیم."
وی در مورد عرضه کولئوس 2018 به بازار گفت:"کولئوس 2018 به سفارش ما تولید شده و هم‌اکنون در انبارهای ما در منطقه است و منتظر باز شدن سامانه ثبت سفارش هستیم."
مدیرعامل نگین خودرو در زمینه تعهدات این شرکت گفت:"ما تعهد معوق برای محصولات 2017 نداریم. بعد از باز شدن ثبت سفارش تمامی خودروهای تلیسمان و کولئوس که نگین خودرو به مشتریان تحویل می‌دهد مدل 2018 خواهد بود."
حسینی در پایان پیرامون وضعیت خدمات پس از فروش نگین خودرو گفت:"همچنان که امسال شگفتی‌ساز بازار خودرو در زمینه فروش خودرو بودیم و توانستیم رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی را از آن خود کنیم، در سال جاری اولویت اول ما توسعه خدمات پس از فروش است و مشتریان امسال خبرهای خوبی در زمینه خدمات پس از فروش خواهند شنید. این سیاست تاکنون پیگیری شده است و هفته آینده شاهد گشایش بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش محصولات رنو در غرب تهران در جاده مخصوص کرج خواهیم بود. به‌علاوه طرح‌های نوینی در زمینه خدمات پس از فروش در دست اجرا داریم که به‌مرور اجرایی خواهد شد."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو