فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۸۵)

کامیون فوق سنگین ولوو FH۱۶ گروه سایپا رونمایی شد

عصر خودرو- مدیر فروش و بازاریابی سایپادیزل در حاشیه رونمایی کامیون FH۱۶ ولوو گفت: باتوجه به نیاز بازار خودروهای فوق سنگین، ولوو FH۱۶ به سبد محصولات گروه سایپا اضافه شد و تا اوایل سال آینده متناسب با نیاز بازار تولید و عرضه خواهد شد.

کامیون فوق سنگین ولوو FH۱۶ گروه سایپا رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، احمد حیدری با بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرکت سایپادیزل به منظور ساماندهی خلاء موجود در حوزه حمل و نقل فوق سنگین کشور و نیاز فعالان این بخش به محصولات بوژی کش، برنامه تولید و عرضه کامیون ولوو FH16 را در دستور کار تولید خود قرار داده است.
    وی تصریح کرد: این محصول پرقدرت، علی رغم اینکه در زمره محصولات آفرود به شمار می آید، به دلیل تجهیز به کلیه آپشن های رفاهی و امکان ارائه به صورت اتاق سقف کوتاه و سقف بلند، برای طی مسافت های طولانی و ترانزیت به دو صورت (off road) و (on road) جهت حمل سازه ها و محموله های عظیم الجثه نیز مناسب است.
    حیدری مزیت های دیگر این خودرو فوق سنگین را مجهز بودن به موتور 6 سیلندر با قدرت 750 اسب بخار دانست که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و عنوان قوی ترین کامیون کشنده ایران را در اختیار خود دارد.
    مدیر فروش و بازاریابی سایپادیزل افزود: این محصول، مجهز به قوی ترین گیربکس اتوماتیک     I-Shift  در محصولات کشنده، با تحمل گشتاور 3500 نیوتن متر است که دارای هردو حالت تعویض دنده به صورت دستی و تعویض دنده به صورت هوشمند است.
    حیدری خاطر نشان کرد: گیربکس ولوو FH16 به دو دنده کرال سنگین (CRAWL) و فوق سنگین (ULTRA CRAWL) تجهیز شده که این طراحی به سبب سهولت عبور از جاده های آفرود است که قادر به حمل بیش از 200 تُن بار در شرایط آفرود (Off Road) می باشد.

    وی سیستم قدرت و انتقال قدرت این محصول را کم نظیر دانست و بیان کرد: کامیون فوق سنگین ولوو FH16 مناسب برای شرایط جوی 40- تا 65+ درجه سانتیگراد طراحی شده است که در این محدوده، محصول از بهره وری بهینه برخوردار است و همچنین، در محدوده های پایین تر و بالاتر دمایی نیز، این کامیون دارای عملکرد مناسب و مورد انتظار است.
    حیدری گفت: محورهای عقب کامیون ولوو FH16 دارای سیستم کاهنده دوبل است و علاوه بر ترتیب محوری فعلی 4*6 ، در ترتیب های محوری دیگر همچون( 4*8)، ( 6*6) ، (6*10)، (6*8) نیز قابل عرضه است.
    مدیر فروش و بازاریابی شرکت سایپادیزل زمان تولید و عرضه این محصول فوق سنگین را اوایل سال آینده عنوان کرد و پیش بینی کرد با توجه به مزیت های عملکردی این محصول و سابقه درخشان ولوو در ایران و نیاز بازار، از کامیون فوق سنگین ولوو FH16 استقبال خوبی خواهد شد.
    گفتنی است در حال حاضر محصولات گروه ولوو از طریق 90 نمایندگی مجاز سایپادیزل در سراسر کشور به فروش می رسد و خدمات این محصولات در 55 نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا در سراسر کشور به مشتریان ارائه می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو